دانلود و خرید کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان یاسر صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان اثر یاسر صیادی

کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان

نویسنده:یاسر صیادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان

کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان نوشتۀ یاسر صیادی است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب دربارۀ مفهوم رهبری در سازمان‌ها است. رهبری، علاوه‌بر جنبه‌های مثبت، جنبه‌ها و سویه‌های تاریک و منفی هم دارد.

درباره کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان

کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان از یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در سازمان‌های مختلف و مؤسسات آموزشی، تجاری، صنعتی و... می‌گوید. این موضوع، مفهوم رهبری است.

در سازمان‌ها، همواره به ویژگی‌های مثبت مفهوم رهبری پرداخته شده اما این نگاه ایده‌آل و آرمانی، تا چه اندازه واقع‌بینانه است؟ پس جنبه‌های تاریک رهبری در سازمان‌ها کدام‌اند؟ کتاب جنبه تاریک رهبری، می‌خواهد روی دیگر سکۀ رهبری در سازمان‌ها را نشان دهد.

مطالعه کتاب حاضر به خوانندگان این امکان را می‌دهد که با نگاهی واقع‌گرایانه‌تر به مفهوم و اصطلاح رهبری در سازمان‌ها بپردازند. این کتاب، با شناسایی و بیان جنبه‌های تاریک رهبری در سازمان‌ها، می‌کوشد که رهبری اخلاقی را به‌عنوان راهکاری جهت مقابله با جنبه‌های تاریک رهبری در سازمان‌ها معرفی کند.

کتاب یاسر صیادی، در دو بخش و چند فصل تدوین شده است. بخش اول به بیان ماهیت جنبۀ تاریک رهبری در سازمان پرداخته و بخش دوم، رهبری اخلاقی را به‌عنوان راهکاری برای رهایی از جنبه‌های تاریک رهبری مطرح کرده است.

خواندن کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزه‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جنبه تاریک رهبری در سازمان

«اخلاقیات و اصول اخلاقی چیست؟

با توجه به رسوایی‌های اخلاقی که از دهه ۲۰۰۰ در کسب‌وکار و تقریباً در همه‌ی سازمان‌های جهان مشهود بود، توجه به اصول اخلاقی و اخلاقیات از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است. اصول اخلاقی و اخلاقیات دو مفهومی هستند که معمولاً به‌جای همدیگر به‌کاربرده می‌شوند که در این فصل نیز به همین صورت عمل خواهد شد. طبق دیکشنری آنالین کمبریج اصول اخالقی به این معنی است «نظامی بر اساس اخلاقیات و مجموعه‌ای از باورهای پذیرفته‌شده است که کنترل‌کننده رفتار است» و اخلاقیات یعنی «معیارهای رفتارهای خوب یا بد، عدل، صداقت و ... که افراد به آن معتقد هستند نه اینکه توسط قانون وضع‌شده باشد». محققان نیز اخلاق را این‌چنین تعریف کرده‌اند: «مجموعه‌ای درهم‌تنیده از ارزش‌ها، روش‌ها، اصول حقوقی و مکانیسم‌های مربوط به روانشناسی تکاملی که منجر به سرکوب یا تنظیم خودخواهی افراد شده و بدین ترتیب امکان زندگی اجتماعی را تسهیل می‌سازد».»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان