دانلود و خرید کتاب زیبایی پوست و مو فاطمه مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیبایی پوست و مو اثر فاطمه مهری

کتاب زیبایی پوست و مو

نویسنده:فاطمه مهری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زیبایی پوست و مو

کتاب زیبایی پوست و مو نوشتهٔ فاطمه مهری است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ بهداشت پوست و مو و مراقبت از آن‌هاست.

درباره کتاب زیبایی پوست و مو

پوست بخشی از دستگاه پوششی بدن و از سه لایهٔ اصلی تشکیل شده است: روپوست که لایهٔ نازک‌تر خارجی است؛ درم که لایهٔ ضخیم‌تر داخلی است و هیپودرم که پوست را به بافت‌های ماهیچه‌ای متصل می‌کند. رو پوست لایهٔ ضخیمی از سلول‌های مسطح است. پوست یک سطح محافظتی بین محیط اطراف با عضلات، اعضای درونی و رگ‌های خونی و اعصاب بدن تشکیل می‌دهد. ظاهر پوست به طور گسترده‌ای تغییر می‌کند که این تغییر نه‌تنها به دلیل عواملی همچون افزایش سن بوده، بلکه نمایش‌دهنده نوسانات هیجانی و سلامت عمومی نیز هست. پوست با دارابودن سطحی حدود دو متر مربع در بدن انسان، یکی از بزرگ‌ترین اعضای بدن است. پوست یک عضو زنده است و فوقانی‌ترین لایهٔ آن لایهٔ شاخی (استراتوم کورنئوم) و روپوست (اپیدرم) است که سطح پوست را تشکیل می‌دهند و متشکل از سلول‌های زنده و مرده هستند. در کتاب زیبایی پوست و مو با قسمت‌های پوست و راز سالم نگه‌داشتن آن آشنا می‌شوید.

اهمیت مو در زیبایی افراد و نقش آن در ایجاد اعتماد به نفس در آن‌ها بر کسی پوشیده نیست. داشتن موی سالم و درخشان زیبایی اشخاص را دو چندان می‌کند. مو از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است. یکی از نکات حائز اهمیت در بانوان نگه‌داری موهای خود و رسیدگی به آن است.

یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر افراد با آن مواجه هستند، ریزش مو است. ریزش مو به دلایل مختلفی پدید می‌­آید. در این کتاب، در مورد علت‌های ریزش مو و نیز روش‌های درمان ریزش مو می‌خوانید. همچنین درخصوص رازهای رسیدن به زیبایی پوست و مو مطالب مفیدی خواهید خواند.

خواندن کتاب زیبایی پوست و مو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی کسانی که می‌خواهند پوست و موی سالم و زیبایی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زیبایی پوست و مو

پوست سالم و شادابی خواهید داشت، اگر:

۱. خوب بخوابید، ۲. از هوای سالم بهره بگیرید، ۳. برنامه غذایی درستی داشته باشید، ۴. آب به مقدار کافی ۵ تا ۶ لیوان بنوشید، مخصوصاً پیش از خوردن صبحانه یک لیوان آب بنوشید، بسیار مفید است. بوراکس و آب به صورت بپاشی. یک قاشق غذاخوری بوراکس را در مقداری آب سرد بریزید و آن را به صورت بپاشید این محلول مانند آب باران لطافت بخش پوست است. بهترین زمان برای انجام این کار، شب‌ها پس از پاک‌کردن پوست است.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان