دانلود و خرید کتاب ده مجلس سیدعبدالوهاب مومنی تنکابنی واعظ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ده مجلس

کتاب ده مجلس نوشته خطیب بزرگ سید عبدالوهاب مومنی تنکابنی واعظ است. این کتاب را انتشارات گنجینه مهر ماندگار منتشر کرده است. 

درباره کتاب ده مجلس

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالوهاب مؤمنی تنکابنی واعظ، متولد ۱۳۲۳ شمسی، فرزند مرحوم آیت الله حاج سید عبدالصمد مؤمنی تنکابنی، مشهور به آقای مجتهد، از احفاد مرحوم حکیم مؤمن تنکابنی، صاحب کتاب «تحفه حکیم» در علم طب و داروسازی، و از مشهورترین اطبا و دانشمندان علم پزشکی و داروسازی در تاریخ ایران است.

حجت الاسالم حاج سید عبدالوهاب مؤمنی واعظ، پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی و سطوح نخستین علوم دینی نزد مرحوم والد معظم، در حدود سال ۱۳۳۸ شمسی برای ادامه تحصیل در سطوح بالاتر و مراحل فقه و اصول به حوزه علمیه قم و سپس به مشهد مقدس عزیمت کرد و بیش از ده سال در حوزه‌های درسی اساتید بزرگ این دو حوزه تلمذ نمود و تجربه‌های علمی فراخوری اندوخت. ایشان تا به امروز بیش از نیم قرن است که بر سر سفره سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین زانوی ادب زده و به نوکری در این آستان مقددس الهی به خود می‌بالد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالوهاب مؤمنی واعظ، تاکنون در طول بیش از نیم قرن، وعظ و خطابه، همواره از مشهورترین و به نام‌ترین خطبا و وعاظ مطرح بوده و منابر و خطابه‌های آتشین و جذابش همواره مورد اقبال عمومی به‌خصوص اقشار تحصیل کرده و فرهنگی بوده است و در سرحد دو استان گیلان و مازندران و منطقه محال ثالث بسیار مورد توجه فرهیختگان و اقشار مختلف مردم بوده است. ایشان با اینکه مدتی در تهران ساکن بوده و منابرش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مرحوم آیة الله حاج شیخ محمد تقی فلسفی واعظ از ایشان با عنوان آشپزی ماهر در امرمنبر یاد کرده و وی را مورد تشویق فراوان قرار داده بود و حتی صیت و دائره منابرش تا قم و اصفهان و مشهد دامنه یافته بود، ولی به دلیل حس تعهاد به زادگاه و مردم آن دیار دوباره به وطن بازگشت و در زادگاه روستائیاش و در همان خانه روستائی قدیمی سکنا گزیده و با حفظ همان زندگی ساده طلبگی و روحانی همچنان به ترویج و تبلیغ دین و محراب و منبر می‌پردازد. این کتاب مجموعه ده گفتار از این خطیب بزرگوار است که در این کتاب ارزشمند گردآمده است. 

خواندن کتاب ده مجلس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام طلاب حوزه و علاقه‌مندان به علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان