دانلود و خرید کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول) مهدی سوادکوهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول) اثر مهدی سوادکوهی

کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول)

معرفی کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول)

کتاب خدمتگذاران ارباب هدایت شده اولین جلد از مجموعه انتقام از شیاطین نوشته مهدی سوادکوهی است. این کتاب را انتشارات متخصصان منتشر کرده است.

درباره کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول)

 سرزمین مِنریوُبِل سه پادشاه با نام‌های سامایسرون، اُزرسیس و قویترین و بزرگترین پادشاهی به نام فرمانروایی رادِنوُرد وجود داشت که این سه پادشاهی به ترتیب توسط شاه ایگاستول، شاه ویلاتیل و پادشاه لیومر اوّل اداره میشدند.

فرمانروایی رادنوُرد به لطف هوش پادشاهانش به بزرگترین و قویترین پادشاهی در سرزمین منریوُبِل تبدیل شده بود. رادنوُرد از هر لحاظ بر دو پادشاهی دیگر برتری داشت، چه از نظر وسعت جغرافیایی، چه از نظر میزان منابع و معادن ارزشمند، چه از نظر پیشرفت و توسعه‌یافتگی و چه از نظر قدرت نظامی. رادنوُرد به خاطر مدیریت و درایت فوق‌العادۀ فرمانروایش یعنی شاه لیومر افسانه‌ای دارای پیشرفته‌ترین، مسلح‌ترین و جنگاورترین ارتش بود، گفته می‌شود که تعداد سربازان رادنوُرد به بیش از بیست میلیون نفر می‌رسید و این تعداد رقم بسیار بسیار چشم‌گیری بود و همین موضوع باعث برقراری مسائل مثبت زیادی بود. سرزمین شمالی اما پر بود از موجودات پلید و بی‌رحمی که می‌توانستند جهان را به آشوب و پلیدی بکشانند اما همه از ترس لیومر آرام بودند و جرأت نداشتند به کسی آسیب بزنند تا اینکه اتفاقی بزرگ همه چیز را تغییر داد. 

خواندن کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انتقام از شیاطین (جلد اول)

با پیمان نامۀ صلح، اکثریت اقوام و نژادها موافقت کردند به جز چندین نژاد شیطانی. از میان نژادهایی که حاضر به پذیرش پیمان صلح آمیز با شاه مونوهیل شدند نژادهایی شیطانی و منفور هم حضور داشتند که از روی ترس مجبور به پیمان با شاه مونوهیل شده بودند ولی نژادهای مخالف هم کم قدرتی نداشتند و می توانستند مشکل ساز باشند که اگر در صورت هرگونه نزاع با آنان مردم زیادی قتل عام میشدند و شاهان و افراد رَده بالای حکومتی به این موضوع واقف بودند و بخاطر صلاح مردم بیدفاع سعی داشتند تا در حد امکان بیشتر مسائل و مشکلات با این اقوام مخالف و شیطانی را با گفت و گو و روش های سیاسی حل و فصل کنند. به هرحال پس از گذشت چند سال شاه مونوهیل درگذشت و پسرش به فرمانروایی رسید. شاه لیومر افسانه ای می دانست که با وجود در اختیار داشتن یک ارتش چندین میلیونی قدرتمند می تواند مثل آب خوردن تمام مخالفانش را سرنگون کندو شر اقوام شیطانی مخصوص ماگان ها را کم کند ولی متأسفانه زندگی روز مرّۀ مردم بسیاری به این اقوام گره خورده بود و در مسئلۀ اقتصادی آنان نفوذ قابل توجهی داشتند و از نیروی نظامی پنهانی نیز برخوردار بودند که احتمال داده میشد در صورت جنگ و تقابل نظامی مردم دچار مشکلات بسیار زیادی شود که خوش بینانه ترین آنها کشته نشدن آنان است. ولی شاه لیومِر افسانه ای مرد عادل و شرافتمندی بود و می دانست که بالاخره بخاطر مردم هم که شده باید حرفها و درخواست های نژاد های شیطانی مخصوصاً ماگان ها را در نظر بیگیرد برای همین سعی میکرد راه پدرش را ادامه دهد و در چهار چوب مذاکرات بر سر منافع و حقوق مردم و نژاد های صلح طلب و حفظ امنیت سرزمین مِنریوُبِل با این اقوام مذاکره کند. مذاکرات بسیار پیچیده و گسترده بود و هر چقدر شاه لیومِ افسانه ای سعی داشت تا در چهارچوب منطق و انصاف و ادب با این اقوام مذاکره کند موفق نشد. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۶۰۴۸۲
۱۴۰۱/۰۲/۰۶

بسیار عالی بود! هر چند فکر میکنم اگر بایک انتشارات دیگه ای کار می کردید فروش کتاب خیلی زیاد می شد👌👌👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۳ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۳ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان