دانلود و خرید کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب سهیلا جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب اثر سهیلا جعفری

کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب

معرفی کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب

کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب نوشتۀ سهیلا جعفری است. انتشارات آذرفر این کنتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب یکی از «مجموعه کتاب‌های آسیب‌های اجتماعی» است.

درباره کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب

کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب با دغدغۀ تربیت و آموزش علم و دانش به فرزندان نوشته شده است. این کتاب در رابطه با تأکیدهای دین اسلام و پیامبر آن دربارۀ تربیت فرزندان، نقش پدر و تربیت دينی، چند حکايت تربیتی در خود دارد. همچنین به نکاتی در تربیت فرزند از ديدگاه امام خمینی، ابن‌سینا و سعدی نیز اشاره شده است.

هدف نویسنده از نگارش اين کتاب، بررسی نقش خانواده در پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نوجوانان است. از جمله آسیب‌های اجتماعی در این کتاب می‌توان به اعتیاد و خودکشی اشاره شده است.

سهیلا جعفری در نگارش این کتاب از منابع اينترنتی، کتاب‌های تربیتی و آسیب‌شناسی و پیش‌گیری و مشاهدۀ زندگی آسیب‌ديدگان استفاده کرده است.

خواندن کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روانشناسی نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در رهگذر جوانی مرا دریاب

«ويژگی‌های شخصیتی افراد بزهکار و کجرو:

معمولاً ويژگی‌های شخصیتی افراد بزهکار، بی‌قاعدگی رابطه و ارتباط میان فرد و جامعه و ارتکاب رفتارهای نابهنجار و خلاف مقررات اجتماعی است، ولی معمولاً از نظر مرتکب و عامل آن در اصل و يا در مواقعی خاص، اين‌گونه رفتارها ناپسند شمرده نمی‌شود. افراد روان رنجور و روان‌پريش نسبت به ارزش‌ها، هنجارها و مقررات اجتماعی بی‌تفاوت بوده و کمتر آنها را رعايت می‌کنند. اعمال و شیوه‌های رفتاری اين‌گونه افراد نظام اجتماعی را متزلزل و گاهی نیز مختل می‌کند و موجب می‌شود که رعايت ارزش‌های اخلاقی و هنجارها در جامعه و نزد ساير افراد زير سؤال رفته و آن را به پايین‌ترين سطح عمل تنزل دهد.

برخی از مشخصه‌های بارز و برجسته شخصیتی اين‌گونه افراد، خودمحوری، پرخاشگری، هنجارشکنی، فريبندگی ظاهری و عدم احساس مسئولیت می‌باشد.»

نظرات کاربران

parya82
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

کتاب ساده وروان نوشته شده وحکایت ها عالی بود بهترین کتابی که خوندم به دیگران توصیه میکنم بخوانند نکات تربیتی خوبی دران بودکه درجامعه امروزهمه مادرمسیرزندگی دیده ایم .

parsi27
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

کتاب بسیارخوب بودمسائل اجتماعی صحبت شده وپیام آورمشکلات جوانان بودبه نظرمن کتاب بسیارخوب بود وخواندن آن رابه همه خانواده ها وبه خصوص نسل جوان توصیه میکنم باتشکرازنویسنده محترم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۵۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان