دانلود و خرید کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟ فاطمه ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟ اثر فاطمه ابراهیمی

کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟

معرفی کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟

کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟ نوشتهٔ فاطمه ابراهیمی و ستار زوارزاده است و انتشارات آوای آرامش آن را منتشر کرده است. در این کتاب با اختلال خوابگردی آشنا می‌شوید و می‌آموزید که چگونه با یک خوابگرد زندگی کنید.

درباره کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟

خوابگردی قدم‌زدن و انجام‌دادن کارهايی به صورت نیمه‌خودکار در ضمن خواب است بی‌آنکه شخص در بیداری آنچه را انجام داده به ياد آورد. اصولا خوابگردی منشأ خانوادگی دارد و ارثی است. خوابگردی يکی از اختلا‌ل‌های خواب است که در رشتهٔ روان‌شناسی خواب مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد. در اين حالت بدن بیدار و ذهن در خواب است. در اين حالت ممکن است بیمار در خواب راه برود، بدود، لباس بپوشد، حمام يا ادرار کند، رانندگی کند، اشیا را پرت کند. بر اساس برخی منابع آماری، ۱۸درصد جمعیت جهان خوابگرد هستند. کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟ به شما می‌آموزد که این اختلال چیست و چگونه می‌توانید در کنار یک خوابگرد زندگی کنید.

خواندن کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که خوابگرد هستند یا می‌خواهند با یک خوابگرد ازدواج یا زندگی کنند.

بخشی از کتاب چگونه با یک خوابگرد زندگی کنیم؟

علت راه‌رفتن در خواب مشخص نیست. تعدادی از فرضیه‌هايی که هنوز اثبات نشده‌اند، عللی را که باعث بروز خوابگردی می‌شود، بدين شکل توضیح می‌دهند: تأخیر در بلوغ سیستم عصبی مرکزی، افزايش موج خواب آهسته، کمبود خواب، تب و خستگی بیش از حد. ممکن است يک مولفه ژنتیکی برای خوابگردی وجود داشته باشد. يک مطالعه نشان داد که ۴۵درصد کودکانی که يکی از والدين آن‌ها عارضه خوابگردی را دارند و در ۶۰درصد کودکانی که هر دوی والدين در خواب راه می‌روند، دچار خوابگردی می‌شوند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۶۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان