دانلود و خرید کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد ترجمه موسسه خط ممتد اندیشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد اثر موسسه خط ممتد اندیشه

کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد

معرفی کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد

کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد نوشته‌شده توسط موسسه خط ممتد اندیشه است و نشر همشهری آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد

برای ساختن شخصیت و فردای فرزندانمان از امروز باید آغاز کرد، اما چگونه و از کجا؟ به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد با متنی ساده و روان نکات بسیار مفید و با ارزشی را در این زمینه به دست می‌دهد. این مجموعه موفق و پرفروش بارها به زبان‌های مختلف در سراسر جهان به چاپ رسیده است. این مجموعه داده‌های جذابی را برای والدین گرد آورده است تا در خانه به آموزش کودکان بپردازند. آموزش‌های این مجموعه کتاب‌ها کوتاه، بامزه و جالب است و به‌سادگی با لوازم موجود در خانه قابل اجراست و هر چیزی که در این کتاب پیدا کنید برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

کتاب به کودک خود کمک کنید علم بیاموزد، بخشی از یک کوشش برنامه‌ریزی‌شده در جهت ارائهٔ جدیدترین پژوهش‌ها و اطلاعات کاربردی به پدر و مادرهاست که به منظور کمک به آموزش کودکان در خانه، مدرسه و جامعه طراحی شده است. این موضوع، اهمیت فرایندهای پرسشگری و شرکت در دستاوردهای علمی را نشان می‌دهد که در استانداردهای ملی آموزش علوم کشورهای پیشرفته توصیف شده است.

این کتابچه شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های علمی در خانه و برای خردسالان تا دانش‌آموزان کلاس پنجم است. در این فعالیت‌ها از اشیایی استفاده می‌شود که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. این آزمایش‌ها کاری می‌کند که کودک در زندگی روزمره آموزش را تجربه کند و به شکلی طراحی شده است که شما و کودکتان در حین آزمایش و تقویت مهارت‌های علمی اوقات خوشی هم داشته باشید.

خواندن کتاب به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای خردسالان تا دانش‌آموزان کلاس پنجم و والدین مناسب است.

بخشی از به کودک خود کمک کنیم علم بیاموزد

کودکان را به سوال کردن تشویق کنید. به همین ترتیب لازم است از کودک خود سؤال‌هایی کنید که باعث شود او دربارهٔ افکارش صحبت کند. به پاسخ‌های او با دقت گوش دهید و به یاد داشته باشید که تجربه‌های کودکان افکارشان را که ممکن است با تفسیرهای علمی فعلی مطابقت داشته یا نداشته باشد شکل می‌دهد. به کودک خود کمک کنید به شکل تازه‌ای به همه چیز نگاه کند. مثلا دربارهٔ کولاک می‌توانید از او بپرسید: آیا تا به حال دیده‌ای برف مایل ببارد؟ یا فکر می‌کنی چه چیزی باعث می‌شود که گاهی برف مایل ببارد؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان