دانلود و خرید کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند صدف کوه‎کن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند اثر صدف کوه‎کن

کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند

نویسنده:صدف کوه‎کن
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند

کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند نوشتهٔ صدف کوه‎کن است و نشر همشهری آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ چاقی و لاغری و اصول درست لاغرشدن و فلسفهٔ آن است.

درباره کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند

دنیای امروز دنیای ترویج لاغری مفرط است. همه بحث‌های خانوادگی به‌خصوص بحـث‌هـای زنـانه، حول محور رژیم‌های غذایی، کالـری‌ها، چـاقی و لاغـری می‌چرخد و شـما حتی اگر خیلی هم به فکر داشتن ظاهری مـوزون نباشـید باز هم ناخـودآگاه درگیر این مسـئله می‌شوید. اما خودمانیم، بـد نیست که به ظاهرمان فکر کنیم، اما مهم‌تر از آن فکرکردن به سلامتی است. قرار نیست به دردسر خاصی بیفتید. شما می‌توانید تنها با کمی تغییر در شیوهٔ زندگی‌تان، همه چیز را در اطرافتان تغییر دهید. حتی نوع نگاهتان به دنیا را! البته این را هم باید بگویم که خود من هم تازه یاد گرفته‌ام که «ایجاد تغییر در وزن، اراده مـی‌خواهد»‌‌؛ یعـنی چه؟! متوجه شـده‌ام که با اراده بودن و مغلوب وسوسه‌ها نشدن آنقدر‌ها هم راحت نیست. اگر از دسته افرادی هستید که اولین سوال شما برای رژیم گرفتن این است که «چی بخورم تا لاغر شوم؟» باید بگویم، بهتر است اول سوالتان را تغییر دهید و بعد در پی کاهـش وزن باشـید. چراکه برای لاغـرشدن لازم است بعـضی از چیزها را لااقل برای زمان محدودی نخورید. برای اینکه دقیقا متوجه شوید که برای لاغرشدن باید چه بکنید و چه اندیشه‌ای پشت کارتان باشد، کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند را بخوانید.

خواندن کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که سودای لاغرشدن دارند، اما می‌خواهند آن را اصولی انجام دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دکمه هایی که بسته نمی شوند

سعی كنید به خاطر داشته باشید وزن كنونی شما در طول چندین سال به وجود آمده بنابراین، كاهش وزن نیز امری تدریجی است.

سعی كنید از رژیم‌های غذایی استاندارد كه توسط متخصصین تغذیه ارائه می‌شود استفاده كنید و در طول رژیم به فكر رعایت دقیق مقادیر باشید نه به دنبال راهی برای تقلب.

به خاطر داشته باشید كسانی با موفقیت به كاهش وزن مطلوب رسیده‌اند كه در میان راه مأیوس نمی‌شوند و افكار دیگران و اطرافیان در آن‌ها اثری ندارد.

ورزش و تحرک را از اصول زندگی سالم بدانید و اگر تا كنون سنگین‌ترین فعالیت ورزشی شما، بازی شطرنج بوده است، حتما دیدگاه‌های ورزشی خود را تغییر دهید. 

نظرات کاربران

2862978
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

کتاب زیاد پر باری از نظر رژیم درمانی و درمان چاقی نبود..... نزدیک ۲۰ صفحه خالی و حدود ۱۸ صفحه منابع....با پاراگرافهای کوتاه برای پر کردن صفحات... جداول مترو پلیتن که قد را بر اساس اینچ نوشتند.. نویسنده این جداول

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان