دانلود و خرید کتاب از رخ زیبای دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از رخ زیبای دوست اثر فرهاد شیبانی

کتاب از رخ زیبای دوست

معرفی کتاب از رخ زیبای دوست

کتاب از رخ زیبای دوست گردآوری‌شده توسط فرهاد شیبانی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌عکس‌های چشم‌نواز و خارق‌العادهٔ فرهاد شیبانی از طبیعت و جلوه‌های ساده و زیبای زندگی روزمرهٔ ماست. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب کتاب از رخ زیبای دوست

این کتاب مجموعه‌ای از عکس‌های زیباست که نه با انگیزهٔ عکاسی‌کردن، بلکه به خاطر علاقه به هنر نقاشی پدید آمده‌اند. زیبایی عکس‌ها چنان است که از مرز عکاسی فراتر می‌روند و هم‌چون آینه‌ای به جلوه رخ زیبای دوست می‌نشینند. گاهی آن‌چنان زیبایی عکس‌ها بیننده را مبهوت خود می‌کند که از خود می‌پرسد چگونه تابه‌حال متوجه این همه زیبایی و ظرافت در نزدیکی خود و در جلوه‌های معمولی زندگی نشده بود؟ عکاس با آشنایی‌زدایی، این پردهٔ عادت را از پیش چشم بیننده برمی‌دارد و او را آگاه از زیبایی حتی یک سیب می‌کند.

عکس‌ها رنگی هستند و خود رنگ‌ها هم چشم هر مشاهده‌گری را می‌نوازد.

خواندن کتاب از رخ زیبای دوست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دیدن این کتاب زیبا را به هر انسان هنردوست و طالب زیبایی‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرهاد شیبانی

فرهاد شیبانی در بهار سال ۱۳۲۰ در شهر ارومیه چشم به دنیا گشوده است. در سال ۱۳۵۰ از دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک در رشتهٔ سینما فارغ‌التحصیل و از همان سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار شد. ثمرهٔ آشنایی وی با سینما، کارگردانی دو فیلم کوتاه به نام‌های

سار بی بی خانم و شهری دیگر بوده است. تاکنون دو نمایشگاه عکس که مجموعهٔ از رخ زیبای دوست گزیدهٔ آن‌هاست، از وی برگزار شده است. همچنین مجموعه‌شعرهای شاعرانه و سرخی گیلاس‌های کال از وی به چاپ رسیده است.



نظرات کاربران

Moti
۱۴۰۳/۰۲/۱۳

چیز خاصی نبود.

پارمین و پارمیدا
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

عالی عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان