دانلود و خرید کتاب حذف نون علی روحانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حذف نون اثر علی روحانیان

کتاب حذف نون

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حذف نون

کتاب حذف نون؛ «ن» نوشته علی روحانیان است. این کتاب را انتشارات کنکاش منتشر کرده است و می‌تواند شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

درباره کتاب حذف نون؛ «ن»

نویسنده این کتاب را پس از تلاش یک ساله و ساعت‌ها مشاوره با انسان‌های موفق و خودساخته که در ایران زندگی می‌کنند نوشته شده است. این اثر با زبانی ساده و قابل درک برای تمام سنین نوشته شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اگر از این کتاب استفاده کنید می‌توانید مسیر قابل دسترسی و کاربردی برای آینده‌تان طراحی کنید. 

هدف نویسنده از نوشتن این کتاب تغییر در افکار و گفتارما است. کلماتی که ما بدون در نظر گرفتن خطراتشان به کار می‌بریم و حذف نون دقیقاً به همین نکته اشاره دارد. کلماتی مانند، نمی‌توانم، نمی‌شود. این کتاب کمک می‌کند برنامه دیگری برای زندگی‌تان طراحی کنید. کتاب حذف نون نقشه راه برای زندگی بهتر، شادتر و کسب موفقیت و تحقق اهداف شما در همه زمینه‌ها است. پس از خواندن این کتاب دگرگونی‌ها و تغییرات مثبت فراوانی در زندگیتان ایجاد می‌شود.

خواندن کتاب حذف نون؛ «ن» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب حذف نون؛ «ن»

کلمات در زندگی ما نقش بسیاری زیادی دارند، اما مشکل این است که تقریباً هیچ یک از ما به این موضوع توجهی نمی کنیم. به این توجه نمی کنیم که ما در طول روز چه کلماتی به کار برده و آن ها چه نقش اساسی در زندگی ما دارند.

حقیقت این است که ما با استفاده از کلماتی مانند: نمی توانم، نمی شود، من این کار را بلد نیستم و ...

در واقع آن را در زندگیمان دعوت کرده و به آن ها قدرت اجرایی شدن می دهیم.

بسیاری از مردم گمان می کنند که موفقیت مال آن ها نیست! آن محکوم به زندگی در شرایط سخت هستند! یا کسانی که موفق شده اند افرادی هستند که ارث زیادی به آن ها رسیده و یا پدر آن ها بسیار ثروتمند بوده است!

البته من قصد ندارم این نظریه را رد کنم، شاید حق با شما باشد اما بسیاری از مردم هستند که با تلاش و کوشش فردی توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند.

سوال من این است؛ حال که شما پدر ثروتمند و یا ارث زیادی ندارید باید بازنده باشد؟ باید دست روی دست گذاشته و هیچ حرکتی انجام ندهید؟ قطعاً پاسخ منفی است.

در اینجا نقش کلماتی که ما به کار می بریم نمایان می شود. در حقیقت تفاوت فردی که می گوید من نمی توانم، من موفق نمی شود به فردی که می گوید من می توانم، من موفق می شود در گفتار و کلمات آنهاست.

در واقع هر دو آن ها درست می گویند. وقتی شما در کلام خود به این حقیقت که نمی توانید آن کار را انجام دهید اعتراف می کنید پس نباید انتظار پیشروزی داشته باشید چون شما این حقیقت را به سمت خود جذب کرده اید.

شاید بگویید که من آن چیز را به سمت خود جذب نکرده ام یا من این اتفاق را به سمت خود جذب نکرده ام اما حقیقت چیز دیگری است، در واقع شما با استفاده از کلامتان قادر هستید هر چیزی را به سمت خود و زندگیتان جذب کنید. خانه، ماشین، کار یا هر چیزی که در فکرتان باشد.

ممکن است شما درباره بسیاری از مسائل که در زندگیتان است هیچ حرفی نزده باشید، پس چگونه وارد زندگیتان شده است؟ قدرت قانون جذب بسیار فراتر از این است که شما فقط با کلامتان آن را جذب کنید. یعنی شما حتی با افکارتان قادر هستید که هر چیزی را به سمت خود و زندگیتان جذب کنید، به زبان ساده تر می توان گفت که افکار، تبدیل می شود به اجسام.

اما سوال اینجاس که راه چاره چیست؟ اکنون باید چه کار کنیم؟ پاسخ فقط یک کلمه است؛ تغییر هیچ گاه برای تغییر دیر نیست به شرط آنکه تداوم داشته باشد، البته قبول دارم که بسیار کار دشوار و سختی است اما برای رسیدن به موفقیت باید آن را انجام دهیم، مانند بسیاری از قهرمانان المپیک و رشته های ورزشی که به خاطر قهرمانی تلاش می کنند و سخت ترین تمرینات را پیشت سر می گذارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان