دانلود و خرید کتاب شرمنده نباش دختر ریچل هالیس ترجمه وحیده قسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شرمنده نباش دختر اثر ریچل هالیس

کتاب شرمنده نباش دختر

معرفی کتاب شرمنده نباش دختر

کتاب شرمنده نباش دختر نوشتۀ ریچل هالیس و ترجمۀ وحیده قسمی است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، خطاب به مخاطب خود می‌گوید «عذرخواهی بسه». این کتاب، برنامه‌ای برای رسیدن به اهداف بدون شرمساری است.

درباره کتاب شرمنده نباش دختر

کتاب شرمنده نباش دختر دربارۀ زنان و دختران است. کتاب در فصل نخست به شرح «بهانه‌هایی که باید کنار گذاشته شوند»، در فصل دوم به رفتارهایی که زنان و دختران باید یاد بگیرند و در فصل سوم به مهارت‌هایی که باید یاد گرفته شود، می‌پردازد.

ریچل هالیس در این کتاب به دختران و زنان می‌گوید که همیشه هم لازم نیست به گفته‌ها و نظرات دیگران اهمیت دهند، باید برنامۀ خود را داشته باشند و مستقل و به دلخواه خود عمل کنند.

خواندن کتاب شرمنده نباش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شرمنده نباش دختر

«به انتظارات دیگران توجه کرددی. آنها بود که با شما مثل یک کودک رفتار شد که نتوانستید از آن جدا شوید. از شما خواستند این کارها را انجام دهید: شیشه شیرتان را روی زمین نیندازید، وقتی چیزی می‌خواهید جیغ نکشید، خودتان به تنهایی دستشویی بروید، برادرتان را گاز نگیرید و نگویید دلم می‌خواهد. زمانی که یاد گرفتیم موردقبلو باشیم و مطابق انتظارات دیگران زندگی کنیم دو اتفاق مهم رخ داد.

اول اینکه یاد گرفتیم این بود که مطابق هنجارهای جامعه زندگی کنیم. این مورد خوبی است زیرا مانند خواهد من در سن سی‌ودو سالگی به بهانه اینکه کسی به تو یاد نداده که چطور از دستشویی استفاده کنی هنوز از پوشک استفاده می‌کردی. این اصلاً خوشایند نبود.

دومین اتفاق این است که یاد گرفته‌ایم چطور توجه‌ها را به خودمان جلب کنیم. در واقع اگر چیزی بهتر از این یاد نگرفته باشید، قطعاً با این باور به زندگی‌تان ادامه می‌دهید که نیاز به توجه و مراقبت فرد دیگری دارید تا بتوانید زندگی کنید یعنی شما را دوست داشته باشند.»

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

♡sheyda♡
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

من نسخه چاپی کتاب رو خوندم. خیلی کتاب خوبی بود و انگیزه خیلی زیادی بهت میده و کمکت میکنه. ولی اینکه بخوای شروع کنی و بلندشی و به سمته اهدافت حرکت کنی به خودت بستگی داره. البته من حس میکنم ریچل هالیس آدم

- بیشتر
hilda
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

من نسخه چاپی کتاب رو خوندم، قشنگ و کاربردی بود،در زمینه دنبال کردند اهدافتون کمک کنندس مخصوصا برای کسایی که یجورایی میترسن از دنبال کردن رویاهاشون. برای من یه محرک بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان