دانلود و خرید کتاب ازدواج نامه (جلد دوم) جواد شادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ازدواج نامه (جلد دوم) اثر جواد شادی

کتاب ازدواج نامه (جلد دوم)

معرفی کتاب ازدواج نامه (جلد دوم)

کتاب ازدواج نامه (جلد دوم) نوشتهٔ جواد شادی است و نشر مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب تفسیر آیات نکاح و طلاق و تحلیلی بر مدیریت در روابط زناشویی و خانواده است.

درباره کتاب ازدواج نامه (جلد دوم)

این مجموعه شامل دو جلد کتاب، به قلم دکتر شادی، در محوریت مدیریت روابط خانواده تدوین شده و جامع‌ترین کتاب، میان تمام کشورهای اسلامی در حوزهٔ بنیان خانواده هست.

در محتوای این کتاب، کل مباحث مربوط به ازدواج و طلاق به کمال بیان شده است. همچنین مواد حقوقی و قضایی ازدواج و طلاق و نهایتا پرسش‌‌هایی در همین زمینه مطرح و پاسخ داده شده‌اند.

با توجه به آمار بالای طلاق در سال‌های اخیر و موج انواع خیانت‌ها در بین همسران، می‌توانیم ببینیم که پیوندهای زناشویی، پایهٔ ضعیف‌تری را دارا هستند که این ضعف، در آینده به فرزندان و سپس نسل‌های بعدی منتقل خواهد شد. پس اکنون نیاز جامعه، ترمیم روابط و مرتبط‌شدن با این ضعف‌هاست، به طوری که اگر پایه‌های اساسی خانواده، تحکیم و احتمالا بازسازی بشوند که در این کتاب به صورت مفصل دربارهٔ آن توضیح داده شده‌است، بسیاری از این مشکلات حل می‌شوند.

خواندن کتاب ازدواج نامه (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب ابتدا جهت رفع مشکلات موجود و در قدم بعدی جلوگیری از ایجاد ناهنجاری‌های جدید به طور ویژه، پیشنهاد می‌شود. نکته‌ٔ جالب توجه اینجاست که این مجموعه در آن واحد، برای افراد متاهل و مجرد، حرف‌هایی برای گفتن دارد.

بخش‌هایی از کتاب ازدواج نامه (جلد دوم)

یکى دیگر از فلسفه‌هاى عدّه، روشن‌شدن وضع زن از نظر باردارى است. راست است که یک بار دیدن عادت ماهانه، معمولا دلیل بر عدم باردارى زن است. ولى گاه دیده شده که زن در عین باردارى، عادت ماهیانه را در آغاز حمل مى‌بیند. از این رو، براى رعایت کامل این موضوع، دستور داده شده که زن سه بار عادت ماهیانه ببیند و پاک شود تا به‌طور قطع، عدم باردارى از شوهر سابق روشن گردد و بتواند ازدواج مجدّد کند. البته عدّه، فواید دیگرى هم دارد که در جاى خود به آن اشاره خواهد شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان