دانلود و خرید کتاب کارآفرینان فینتک آگوستین روبینی ترجمه علی وحدت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآفرینان فینتک اثر آگوستین روبینی

کتاب کارآفرینان فینتک

معرفی کتاب کارآفرینان فینتک

کتاب الکترونیکی «کارآفرینان فینتک» نوشتهٔ آگوستین روبینی با ترجمهٔ علی وحدت و علی ناظمی اشنی و معصومه میر در نشریار چاپ شده است. این کتاب شامل داستان‌هایی الهام بخش از کارآفرینانی است که در حال تغییر دنیای خدمات مالی هستند.

درباره کتاب کارآفرینان فینتک

کارآفرینان فینتک با معرفی شماری از پلتفرم‌های حوزه خدمات مالی و چگونگی شکل گیری آنها ابزاری ارزشمند جهت راهنمایی کارآفرینان به ویژه بنیانگذاران شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در مسیر ایجاد و توسعه کسب و کارهای فینتک و تامین نیازهای فناورانه بانک‌های کشور نیز خواهد بود. این مهم بر صندوق نوآوری و شکوفایی نیز یک الزام جدی است که بر بستر فناوری‌های نوین مالی از جمله ارزیابی و ارائه خدمات سریع آنلاین و جایگزینی روشهای نوین تامین مالی، متناسب با پیشرفت‌های روز دنیا حرکت کند تا بتواند خدماتی شایسته و درخور به شرکتهای دانش بنیان و فعالان کسب و کارهای خلاق و استارتاپی این مرز و بوم ارائه نماید.

کتاب کارآفرینان فینتک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکاری پیشنهاد می‌شود. کارآفرینان فینتک به کسانی که از همه چیز گذشتند، ریسک کردند و به‌عنوان کارآفرین توی گود پریدند تا زندگی مردم را نیز بهتر کنند، اختصاص داده شده است. مخصوصاً کسانی که با ضعف و کاستی‌هایی در کشورهای در حال توسعه مواجه هستند.

بخشی از کتاب کارآفرینان فینتک

هنریک: ما جاه طلبی‌های زیادی داریم و طبیعتا مشتاقیم تمام این موارد را به سرانجام برسانیم. ما قصد داریم فقط برای مدت کوتاهی روی ارائه کارت‌های اعتباری تمرکز کنیم، هم‌چنین محصولاتمان را به بخش‌های صنایع مختلف توسعه می‌دهیم و درنهایت همان‌طور که گفتم درنهایت یک یا دو سال آینده برای توسعه مناطق جغرافیایی نیز افدام خواهیم کرد.

آگوستین: آیا به فکر توسعه خدمات برکس به برزیل هستید؟ کشوری که بازار آن را خوب می‌شناسید.

هنریک: بله، نهایتا.

آگوستین: این خیلی خوبه که محصولات شرکت خودتان را به منطقه آمریکای لاتین نیز گسترش دهید. می‌خواستم بدونم که شما به زندگی کردن در برزیل فکر می‌کنید.

هنریک: ما قصد داریم ساختن محصولات برای امریکا را حفظ کنیم. می‌خواهم همین‌جا در آمریکا زندگی کنم اما برزیل واقعا بازار بزرگی دارد و به خوبی آن را می‌شناسیم بنابراین این انگیزه را به ما می‌دهد که در نهایت به کسب از سهم بازار برزیل نیز فکر کنیم.

آگوستین: شما خیلی زود و در نوجوانی کار خود را شروع کردید و رشد سریعی نیز داشته اید. از این جا به بعد رشد خودتان را چگونه و کجا می‌بینید؟

هنریک: ما قصد نداریم شرکت دیگری را راه‌اندازی کنیم، بلکه میخواهیم زمان طولانی را صرف رشد و توسعه همین شرکت برکس کنیم. من فکر می‌کنم رشد این شرکت انگیزه زیادی برای ما ایجاد کرده است، هم‌چنین این‌که ما در این‌جا دوستان زیادی نیز داریم.

آگوستین: چه چیزی به شما انگیزه می‌داد که سخت کار کنید؟

هنریک: صادقانه بخواهم بگویم، در شرکت قبلی که تاسیس کردیم، بزرگ‌ترین انگیزه ما، کسب درآمد و پول بود اما بعد از این‌که آن را فروختیم، پول برایمان مثل یک عامل لگاریتمی سودمند بود پس دیگر نقش اول را نداشت. ما می‌خواستیم چیزی بسازیم که واقعا انبوه و جاه طلبانه باشد.

آگوستین: آینده فینتک را چگونه می‌بینید؟ تکنولوژی‌های زیادی وجود دارد. کسی مثل شما که چنین جایگاه و تجربه‌هایی دارد، پیشرفت این صنعت را چگونه می‌بیند؟ زندگی در چند سال آینده تا چه حد برای مشتریان متفاوت خواهد شد؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۱ صفحه

حجم

۲۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان