دانلود و خرید کتاب لذت با ذلت جواد حاجی اکبری اردکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لذت با ذلت اثر جواد حاجی اکبری اردکانی

کتاب لذت با ذلت

معرفی کتاب لذت با ذلت

کتاب لذت با ذلت؛ تبیین معضل استمناء (خودارضایی) و راه‌های مبارزه با آن نوشتهٔ جواد حاجی اکبری اردکانی است و نشر میراث ماندگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب لذت با ذلت

یکی از محورهای اساسی زندگی که انسان‌ها بخاطر آن انگیزه ادامه حیات پیدا می‌کنند خوشی و لذت است. اگر خوشی و لذت از زندگی حذف شود خیلی‌ها هیچ دلیلی برای زنده ماندن نمی‌یابند. لذت نعمتی الهی است که در فطرت انسان متجلی شده و اگر در مسیر صحیح شکوفا شود انسان را به آرامش جسمی و روحی می‌رساند. لذت بردن نیز مثل هر چیز دیگری به ملاک و معیار نیاز دارد. این ملاک‌ها توسط اشخاص یا ادیان تعیین می‌شوند. بعضی به دور از فضای دین و دیانت قوانینی وضع می‌کنند و بعضی دیگر از مذهب کمک می‌گیرند. با نگاهی در صفحات تاریخ درمی‌یابیم که هرجا اشخاص افسار قانون را به دست گرفتند جامعه و مردم نگران‌تر شدند. اما آنجا که در سایه مذهب حرکت کردند رضایت مردم نیز افزایش یافته است. این کتاب دربارهٔ نگاه دین اسلام به لذت جنسی است؛ اینکه چه لذت‌هایی از دید این دین همراه با ذلت است و چه لذت‌هایی پذیرفته و مقبول است. معضل استمنا در این کتاب به صورت کامل بررسی می‌شود و اینکه چطور جوانان می‌توانند با آن مبارزه کنند. 

خواندن کتاب لذت با ذلت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به جوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لذت با ذلت

شهوت متعادل و کنترل شده امری طبیعی و از نعمت‌های خداوند است، اما اگر از حالت تعادل خارج شود؛ یعنی با روش‌های نادرست برافروخته گردد ممکن است سرمایه‌های عظیم انسانی را به خاکستر تبدیل کند. این نیرو نیاز به ارضا دارد ولی به شرطی که با روش و نظام طبیعت و شریعت سازگار باشد. خدای متعال به حکمت بالغه‌اش این غریزه را در نهاد انسان گذارده تا نسل انسان باقی بماند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان