دانلود و خرید کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار) امرالله بیرانوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار) اثر امرالله بیرانوند

کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار)

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار)

کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار) نوشتهٔ امرالله بیرانوند است و نشر میراث ماندگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار)

 انسان دوست دارد بداند که در قیامت اموات چگونه باهم صحبت می‌کنند، محتوای بحث و مکالمهٔ آنان چیست؟ چرا که در بین موجودات فقط انسان مفتخر به نطق و گفت‌وگوست تا جایی که در تعریف انسان گفته‌اند: حیوان ناطق و از طرف دیگر قرآن کریم که بهترین سوغات و هدیهٔ الهی است، از سنخ کلام و گفت‌وگوست و بر مبنای منطق و گفت‌وگو نازل شده است، تا جایی که می‌توان آن را کتاب گفت‌وگو نامید.

مکالمات مرگ تا قیامت به صورت مواد خام در آیات و روایات آمده‌اند اما هیچ کتابی تا به حال به صورت کامل به این موضوع نپرداخته و از منابع یکجا استفاده نکرده است؛ لذا این کتاب با تامل در آیات الهی و رجوع به تفاسیر بخوص المیزان و نمونه هم به توضیح آیات پرداخته و هم خود موضوع را شرح داده است.

در این کتاب سعی شده فقط به تفسیر آیات اکتفا نشود و از روایات برای روشن‌شدن مطلب و پیوند با مسائل روز حداکثر استفاده بشود. البته این روش تفسیری، روش جدیدی نیست بلکه از دیرباز در بین مفسران رایج بوده که به تفسیر واعظانه معروف است.

خواندن کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از زندگی پس از مرگ از منظر قرآن مطلع شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گفتگوهای عبرت آموز از مرگ تا قیامت (۳۰ گفتار)

یکی از بزرگ‌ترین و غمبارترین حوادث دوران زندگی انسان، لحظه جدایی و فراق عزیزان است. در آن هنگام که روح به حلقوم می‌رسد، انسان خود را تماشاچی از دست دادن بهترین نزدیکانش می‌بیند و کاری از او بر نمی‌آید. هرچه انسان به آن محتضر نزدیک‌تر و وابسته‌تر باشد، و در کنار او بودن برایش لذت بخش‌تر باشد، درد جدایی غمناک‌تر خواهد بود. این صرحنه از زندگی بسیاری از حقایق و پشت صحنه‌های زندگی را برای بشر روشن و آشکار می‌کند. در این آیات گویا خداوند به طور مستقیم ضعف بشر را به رخشان می‌کشاند و غیر مستقیم قدرت و توان خود را به همه گوشزد می‌کند تا کسانی که دست به انکار آیات الهی می‌زنند و به امکانات مادی خود می‌بالند قدری در رفتار و عمل خود تجدید نظر کنند وگرنه روزی ضعف و زبونی خود را خواهند دید؛ همچنان که این ضعف و قدرت عزیزان و بستگان ظاهرا قوی دیروز را با چشمانشان می‌بینند. 



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان