دانلود و خرید کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی گیتی شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی اثر گیتی شفیعی

کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی

نویسنده:گیتی شفیعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی

کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی نوشتهٔ گیتی شفیعی است. انتشارات آرمان رشد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. یادگیری ریاضی با کمک موسیقی، موضوع این کتاب است.

درباره کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی

کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی ابتدا به تعریف هوش و انواع آن می‌پردازد و سپس فنون عملی آموزش ریاضی که مبتی بر هوش موسیقیایی هستند را بررسی  می‌کند.

بسیاری از افراد در یادگیری ریاضیات با مشکل و دشواری روبه‌رو هستند. می‌توان برای رفع این مشکلات، در فرآیند یادگیری، از آموزش‌های مبتنی بر هوش موسیقیایی کمک گرفت. استفاده از تکنیک ریتم، آواز، ضرب‌آهنگ و سرود می‌تواند آموزش را آسان‌تر کند. دانش‌آموزان، با استفاده از این تکنیک‌ها، در حوزهٔ تدریس مشارکت می‌کنند. اینگونه محیط کلاس جذاب خواهد شد و آموزش نوین، جای روش‌های سنتی را می‌گیرد. در این روش از هوش موسیقیایی برای فرآیندهای یادگیری دانش‌آموزان و از توانایی‌های ذهنی آنها در قالب خواندن آواز، گوش دادن به موسیقی، دیدن نمایش و سرودن شعر استفاده می‌شود.

گیتی شفیعی در فصل نخست این کتاب، هوش و عوامل مؤثر بر آن، هوش‌های چندگانه‌ٔ «گاردنر» و تأثیر آنها در کلاس درس را مورد بحث قرار داده است؛ در فصل دوم، هوش موسیقیایی که یکی از انواع هوش‌های مطرح شده توسط گاردنر است و ویژگی افراد با هوش موسیقیایی و نقش آن در یادگیری درس ریاضی را بررسی کرده؛ در فصل سوم به ریاضیات که مادر علوم دیگر و موسیقی ذهن است، پرداخته و در فصل چهارم، آموزش‌هایی که می‌تواند به کمک هوش موسیقیایی افراد برای یادگیری درس ریاضی بیاید و تکنیک‌های عملی آموزش ریاضی مبتنی بر هوش موسیقیایی را مطرح کرده و مورد بحث قرار داده است.

خواندن کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان درس ریاضی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب هوش موسیقیایی و آموزش ریاضی

«بـه اعتقـاد روان‌شناسـان تربیتـی، هـوش کیفیتـی اسـت کـه مسـبب موفقیـت تحصیلـی می‌شـود و ازایـن‌رو یـک نـوع اسـتعداد تحصیلی به شـمار مـی‌رود. آنهـا بـرای توجیه ایـن اعتقاد اشـاره می‌کننـد که کـودکان باهوش، نمره‌هـای بهتـری در دروس خـود می‌گیرند و پیشـرفت تحصیلی چشـمگیری نسـبت بـه کـودکان کم‌هـوش دارنـد، مخالفـان این دیـدگاه معتقدنـد کیفیت هـوش را نمی‌تـوان بـه نمره‌هـا و پیشـرفت تحصیلـی محـدود کـرد؛ زیـرا موفقیـت در مشـاغل و نـوع کاری کـه فرد قـادر به انجام آن اسـت و به گونه‌ی کلـی پیشـرفت در بیشتـر موقعیت‌هـای زندگـی بسـتگی بـه میـزان هـوش دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان