دانلود و خرید کتاب آدینه طوبی حمید پورعیسی چافجیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدینه طوبی اثر حمید پورعیسی چافجیری

کتاب آدینه طوبی

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آدینه طوبی

کتاب آدینه طوبی نوشتۀ حمید پورعیسی چافجیری است. این کتاب را نشر میراث ماندگار در سال ۱۳۹۵ منتشر کرده است.

خواندن کتاب آدینه طوبی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به اشعار معاصر و ادبیات مذهبی می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

درباره حمید پورعیسی چافجیری

حمید پورعیسی چافجیری در سال ۱۳۴۳ در شهرستان رودسر از توابع شرق استان گیلان در خانواده‌ای کشاورز و روستایی متولد و تحصیلات ابتدایی تا مقطع دبیرستان در این شهرستان سپری نمود. هم‌زمان با اتمام دوره دبیرستان و شروع جنگ تحمیلی، او سال‌های از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را در کنار هم‌رزمان خود گذراند و در این دوران دفاع مقدس به‌افتخار جانبازی نایل آمد. بعد از جنگ، تحصیلات خود را در دو مقطع حوزوی و کلاسیک (دانشگاهی) ادامه داد. دوره دروس خارج حوزه را از سال‌های بعد از دفاع مقدس تا سال ۷۸ در قم گذراند و هم‌زمان با تحصیل در حوزه علمیه قم، تحصیلات کلاسیک (دانشگاهی) را آغاز که علاوه بر دریافت دانشنامه‌های سطوح مختلف حوزه علمیه قم، موفق به دریافت مدارک کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی و کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم شد.

حمید پورعیسی چافجیری از سال ۱۳۷۸ با حضور در دانشگاه گیلان ضمن تقبل مسئولیت معاونت نهاد نمایندگی، مشغول تدریس گردید. او در سال ۱۳۸۲ با گرفتن پذیرش در مقطع دکتری در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور به طور مجازی موفق به کسب دکترای علوم سیاسی گردید و با تقبل مسئولیت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان؛ در سال ۱۳۸۵ به مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و تا سال ۱۳۸۹ انجام‌وظیفه نمود. ایشان در دوره مدیریت ۵ ساله خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ضمن رساندن این اداره کل به رتبه اول کشوری، موفق به دریافت بیش از صد لوحه تقدیر از شخصیت‌های کشوری و لشگری، علمی، فرهنگی و سیاسی در جمهوری اسلامی ایران گردید. ایشان در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان در گروه گیلان شناسی پذیرفته و هم اکنون مشغول تدریس و تحقیق در دانشگاه‌های استان گیلان می‌باشد. ایشان دارای بیش از ۲۰ اثر مکتوب و چاپ شده (کتاب)؛ و ده‌ها مقالات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، متعدد و فراوانی، می‌باشد که در مجلات علمی داخل و خارج؛ نشریات و روزنامه‌های زیادی به چاپ رسیده است. علاوه بر اینها داور و مشاور چندین پایان‌نامه‌های دانشجوی در مقطع کارشناسی ارشد بوده است. ایشان هم اکنون دانشجوی مقطع دکتری در رشته جامعه‌شناسی گرایش (دانش اجتماعی مسلمین) می‌باشند.

بخش‌هایی از کتاب آدینه طوبی

خداوند به کسانی از شما که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند، وعده داده است که آنها را خلیفه و جانشین خود در روی زمین قرار خواهد داد. همان گونه که پیشینیان ایشان را خلافت روی زمین مرحمت فرمود و آیینی را که بر ایشان پسندیده در سراسر گیتی خواهد گسترد، و ترس و هراسشان را به آرامش و امنیت مبدل خواهد نمود آن‌چنان که همگان تنها مرا پرستش کنند و هیچ چیزی را شریک من قرار ندهند و کسانی که بعد از آن کافر شوند از پلیدان و بدکاران خواهند بود. مسلمانان بر اساس وعده‌های صریحی که قرآن کریم بدان‌ها داده است، عقیده دارند که طبق قانون خلقت و سنت آفرینش، تاریخ بر مبنای سنت‌های الهی و وعده‌های خدایی به‌پیش می‌رود، و اگر چند روزی دنیا به نفع ستمگران و تجاوزگران و بی‌اعتقادان تمام شود، ولی سرانجام، حکومت مطلق جهان به دست صالحان و حق‌پرستان خواهد افتاد و ستمکاران و طاغوتیان و زور مداران نابود خواهند شد و بالاخره عدالت و امنیت واقعی بر اساس قانون خدا در سرتاسر جهان برقرار خواهد گردید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان