دانلود و خرید کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها) نقی دهنوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها) اثر نقی دهنوی

کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها)

معرفی کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها)

کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها) با عنوان فرعی گزیده‌ای از احادیث نورانی اهل‌بیت (ع) و سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی اسلامی همسران نوشتۀ نقی دهنوی و حسین الهی پارسا است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها)

در عالم هستی پیوندی شکوهمندتر از پیوند زناشویی نیست به‌ویژه اگر همسران با تأسی به فرامین اهل‌بیت با گام در این مسیر بندگی و بالندگی بگذارند؛ و چه زیباست پیوندی این‌چنین که ملائکه آسمان‌ها آن را به نظاره نشسته‌اند و بهشتیان خوشبختی آن‌ها را آرزو می‌کنند.

اوراق صحیفه‌ای که پیش‌روی شماست مزین است به چهل حدیث نورانی از سفارشات، تبشیرها و انذارهای خدای کریم و رسول مهربانی‌ها محمد مصطفی و اهل‌بیت عصمت و طهارت علی که توجه و بکار بستن آن‌ها زندگی سرشار از عطر و بوی صمیمت و صفا را به دنبال خواهد داشت و نویدبخش گل‌های بهاری و معطری در کانون پرمهر خانواده خواهد بود.

در انتخاب احادیث سعی بر آن بوده است تا با گزینش موضوعات و عناوین متنوع و کاربردی در زمینه مسائل مربوط به استحکام خانواده و روابط زوجین، گامی مؤثر در تحکیم خانواده برداشته شود. لذا این اثر در قالب دو کتاب مجرا ویژه خانم‌ها و آقایان طراحی شده است.

در ذیل هر حدیث توصیه‌ای از وصایای مقام معظم رهبری به همسران با عنوان «گل‌واژه طلایه‌دار» تقدیم شده است که محتوای آن مرتبط با حدیث هر صفحه می‌باشد و درک و فهم آن را روان‌تر می‌نماید.

خواندن کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها) را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به مسائل ازدواج و زناشویی می‌تواند کتاب مناسبی باشد.

بخش‌هایی از کتاب شراب ارغوانی (ویژه خانم ها)

در داخل خانواده، مرد نمای بیرونی است، زن‌نمای داخلی است. بخواهید یک خرده ذوقی‌تر بگوئید، مرد پوست بادام است، زن مغز بادام است ... مرد ظاهرتر است، ساختمان او این‌جوری است؛ خدای متعال او را برای این کار ساخته‌وپرداخته، زن را برای یک کار دیگری؛ بنابراین بروز و ظهور و نمایش و نمود داشتن در مرد بیشتر است؛ به‌خاطر همین خصوصیات، نه به‌خاطر ترجیح. اما در زمینة مسائل اصلی انسان - که مربوط به انسان است - زن و مرد هیچ فرقی ندارند. خب، شما ببینید در تقرب إلی الله، یک زنی مثل حضرت زهرا علی، مثل حضرت زینب علی، مثل حضرت مریم علی هستند که کار اصلی‌شان خانه‌داری است اما رتبه‌شان، رتبه‌های فوق تصور امثال ماهاست.

این عاطفه‌ای که زن و مرد نسبت به هم ابراز می‌کنند، به آرامش درونی خانواده کمک می‌کند. اینجاست که زن یک نقش اساسی ایفا می‌کند.

اگر کدورتی پیش آمد باید لابه‌لای محبت ذوبش کنید، (زن و شوهر) نباید یک حرف کوچکی را بزرگ کنند و مرتب کش بدهند! 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان