دانلود و خرید کتاب طراحی ساختمان ها و شهرها در ۱۵ دقیقه فرنوش استاد لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی ساختمان ها و شهرها در ۱۵ دقیقه اثر فرنوش استاد لطفی

کتاب طراحی ساختمان ها و شهرها در ۱۵ دقیقه

انتشارات:افریز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی ساختمان ها و شهرها در ۱۵ دقیقه

کتاب الکترونیکی «طراحی ساختمان‌ها و شهرها در ۱۵ دقیقه» نوشتهٔ فرنوش استاد لطفی در نشر افریز چاپ شده است.

درباره کتاب طراحی ساختمان‌ها و شهرها در ۱۵ دقیقه

این کتاب مناسب افرادی است که به تحلیل بصری شهرها و ساختمان هایی علاقه مند هستند که زندگی ما را ترسیم می‌کنند. هدف کتاب این است که زندگی به شما کمک کند ، مکان‌هایی را که در آن کار می‌کنید و اوقات فراغت خود را می‌گذرانید و همچنین مکان‌هایی که در سفرهای دور و نزدیک خود از آن ها بازدید می‌کنید را به تصویر بکشید. مهارت‌ها و استراتژی‌های ارائه شده در این کتاب به شما کمک می‌کند تا مکان‌های شهری را که در آن زندگی می‌کنید‌، به صورت تصویری ثبت و تحلیل کنید و نیز به شما در طراحی این مکان‌ها و روند یادگیری کمک می‌کند.

کتاب طراحی ساختمان‌ها و شهرها در ۱۵ دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه مندان به معماری پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب طراحی ساختمان‌ها و شهرها در ۱۵ دقیقه

'دیدن' کلمه ای است که ما اغلب برای اشاره به عمل استفاده از چشمان خود استفاده می کنیم، در حالی که 'مشاهده کردن' ممکن است کلمه مناسب تری برای اشاره به عمل آماده شدن برای طراحی کردن یا کاری باشد که هنگام تلاش برای طراحی انجام می دهید. 'دیدن' این را نشان می دهد که شما همه چیز را به کار می گیرید تمام ورودی های بصری که چشمان شما در هر لحظه بدون تبعیض زیاد می توانند ، دریافت کنند. از سوی دیگر، «مشاهده کردن» مفهوم قوی‌تری نسبت به متفکر بودن و انتقادپذیر بودن درباره اطلاعات بصری دارد ،برخی از عناصر دیدگاه شما کم و بیش از سایر عناصر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

حذف اطلاعات بصری اضافی به عنوان ابزاری برای یافتن ساختار اساسی یک نما، جنبه اساسی طراحی است. حداقل به ما این امکان را می دهد که یک طراحی را در مدت زمان معقولی تکمیل کنیم، زیرا مجبور نیستیم تک تک جنبه های آنچه را که می بینیم ، ترسیم کنیم .

تمام تلاش خود را بکنید تا توانایی خود را در یافتن اینکه چه چیزی برای نشان دادن علاقه شما به یک موضوع خاص ضروری است و چه چیزی نیست در طراحی را توسعه دهید.

با تمرین، مهارت‌های شما برای مشاهده انتقادی کمک زیادی به توانایی شما در طراحی می‌کند ، شما نیز می‌توانید موضوعات بالقوه را به طور مؤثرتری اندازه بگیرید و سپس آن ها را سریع‌تر و معنادارتر طراحی کنید.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان