دانلود و خرید کتاب عکاسی دیجیتال آروین آذرگین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عکاسی دیجیتال اثر آروین آذرگین

کتاب عکاسی دیجیتال

انتشارات:انتشارات دوژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عکاسی دیجیتال

کتاب «عکاسی دیجیتال؛ همراه با آموزش مقدماتی فتوشاپ» نوشته‌ٔ «آروین آذرگین» در انتشارات دوژه چاپ شده است. در این کتاب صفر تا صد هنر عکاسی به همراه آموزش ویرایش تصاویر با توضیحاتی ساده و روان آورده شده است. این کتاب، هم شامل مطالب پایه و مقدماتی برای استفاده کنندگان آماتور و هم حاوی اطلاعات تخصصی برای کاربران حرفه‌ای است. عکاسی دیجیتال؛ همراه با آموزش مقدماتی فتوشاپ سال‌ها است که در هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها به‌عنوان کتاب مرجع و نیز منبع درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کتاب برنده جایزه کتاب کمک آموزشی رشد از آموزش و پرورش و پرتیراژترین کتاب عکاسی دیجیتال در ایران است.

جوایز و افتخارات کتاب عکاسی دیجیتال:

پرتیراژترین کتاب عکاسی دیجیتال ایران

برنده جایزه کتاب نمونه کمک آموزشی رشد

اولین کتاب تالیفی عکاسی دیجیتال فارسی

درباره کتاب عکاسی دیجیتال؛ همراه با آموزش مقدماتی فتوشاپ

روند مطالعه این کتاب به صورتی است که از مفاهیم اساسی عکاسی آغاز می‌شود و حداقل دانشی را که لازم است یک عکاس داشته باشد در اختیار او قرار می‌دهد. سپس با مفهوم دوربین و عکاسی دیجیتال آشنا خواهید شد. اینکه دوربین‌های دیجیتال چه مشخصات و قابلیت‌هایی دارند، چگونه یک دوربین مناسب برای خود انتخاب کنید و بالاخره از دوربین خود چگونه استفاده و از آن مراقبت کنید.

کتاب همچنین جنبه‌ٔ علمی بیشتری پیدا می‌کند و به شما راه‌هایی جهت تهیه‌ٔ عکس‌های زیبا‌تر پیشنهاد می‌کند و اینکه چگونه تصاویرتان را به کامپیوترتان منتقل کرده، آن‌ها را دسته بندی، ویرایش و چاپ کنید. در یکی از بخش‌های پایانی، آدرس تعداد زیادی از سایت‌های اینترنتی در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار و فن آوری‌ها و افزایش دانش خود به آن‌ها رجوع کنید. 

کتاب حاضر در یازده بخش تدوین شده است. عکاسی کلاسیک، دوربین دیجیتال چیست؟، راهنمای خرید دوربین‌های دیجیتال، مراقبت و نگه‌داری از دوربین، چگونه یک عکس خوب بگیریم؟، عکاسی در سفر، دوربین دیجیتال و کامپیو‌تر شخصی شما، ویرایش تصاویر، چاپ تصاویر دیجیتال، در اعماق اقیانوس اینترنت و اشکالات و راه‌حل‌ها عنوان بخش‌های کتاب است.

کتاب عکاسی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان و علاقه‌مندان به عکاسی پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر قصد انتخاب و خرید یک دوربین دیجیتال را دارید یا این که مدت زمانی‌ است که از آن استفاده می‌کنید و دوست دارید از همه‌ٔ قابلیت‌های آن آگاه شوید، این کتاب برای شما سودمند و مفید خواهد بود.

نظرات کاربران

Tahmineh Vaez
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

کتاب خوبیه. اطلاعات کامل و جامعی در مورد عکاسی با دوربین های دیجیتال ارائه میده. اگر قصد دارید حرفه ای عکاسی کنید پیشنهاد میشه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان