دانلود و خرید کتاب مباحثی در رهبری علی خدابنده بایگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مباحثی در رهبری اثر علی خدابنده بایگی

کتاب مباحثی در رهبری

معرفی کتاب مباحثی در رهبری

کتاب مباحثی در رهبری نوشته علی خدابنده بایگی است. این کتاب را انتشارات سها منتشر کرده است. این کتاب نظریه‌ها و مدل‌ها در مدیریت و سازمان را مطرح می‌کند. 

درباره کتاب مباحثی در رهبری

کتاب مباحثی در رهبری تلاشی در جهت تبیین نظریات طرح شده توسط صاحب نظران است. رهبری یعنی هنر نفوذ بر زیردستان به نحوی که آن‌ها به‌صورت داوطلبانه و از روی رغبت فعالیت‌های از پیش تعیین‌شده‌ای را در چارچوب اهداف معینی انجام دهند. برخی از صاحب‌نظران، رهبری را یکی از وظایف مدیران قلمداد می‌کنند. به گمان ما رهبری بسیار فراتر از مدیریت است و معتقدیم که رهبران سازمان‌ها الزاماً مدیران سازمان‌ها نیستند. مهم‌ترین نکته در رهبری نفوذ و اثرگذاری است. اصولاً قدرت عبارت است از توانایی اعمال نفوذ بر دیگران و نفوذ عبارت از اعمالی است که مستقیم یا غیر مستقیم باعث تغییر در رفتار یا نظرات دیگران می‌شود. 

رهبری با نفوذ بر دیگران تحقق می‌یابد و نفوذ نیز از قدرت سرچشمه می‌گیرد. موضوع رهبری از دیرباز مورد مطالعه بوده رهبری مقوله‌ای که تقریبا به عمر تاریخ قدمت دارد، با بکارگیری تئورهای جدید سازمان‌ها هنوز از عملکرد مطلوب فاصله دارند و فقدان یک پدیده مهم را احساس می‌کند. و آن چیزی نیست جزء «رهبری صحیح و درست».

مدیریت و رهبری توسط افراد مختلف به طرق متفاوت استفاده شده است. مهارت‌های مدیریتی به منظور برنامه‌ریزی، ساخت و هدایت سیستم‌های سازمانی برای انجام ماموریت‌ها و رسیدن به اهداف بکار می‌رود، در حالیکه مهارت‌های رهبری به منظور تمرکز بر روی ایجاد تغییر بالقوه از طریق پیاده‌سازی هدایت، به خط نمودن افراد و ایجاد انگیزه و الهام‌بخشی است. این کتاب به شما کمک می‌کند اطلاعات کاملی درباره نحوه مدیریت و رهبری صحیح داشته باشید.

خواندن کتاب مباحثی در رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۳۹۷۶۷۲
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

با توجه به نبود منبع جامعی در مورد رهبری سازمانی این منبع مباحث و نظریه های رهبری به صورت یکجا در یک مجموعه جمع آوری نموده و با نثری نسبتا روات برای دانشجویان منبع مناسبی به شمار می رود. همچنین مدیران

- بیشتر
کاربر 6751494
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

بر اساس نظریات و رویکردهای مختلف به رهبری ، دید و نگاه جذابی به این موضوع دارد. خصوصا سبک های رهبری از منظر الگوهای معتبر متفاوت توصیف شده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان