دانلود و خرید کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟ رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟

کتاب الکترونیکی «چگونه از تورم سود ببریم؟» نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان چاپ شده است. همان‌طور که در کتاب دیگر کیوساکی؛ پدرپولدار پدر بی‌پول دیده‌ایم، پدر پولدار من اغلب می‌گفت: "اگر شما یک سرمایه‌گذار واقعی باشید، فرقی نمی‌کند بازارها در حال صعود یا نزول باشند. یک سرمایه‌گذار واقعی در هر شرایط بازار خوب عمل می‌کند. " به عبارت دیگر، موفقیت شما به بازار وابسته نیست، بلکه به خود شما بستگی دارد.

موفقیت یا شکست، ثروت یا فقر فقط به میزان هوشمند بودن سرمایه‌گذار بستگی دارد، یعنی اینکه شما در چه سطحی سرمایه‌گذاری می‌کنید. یک سرمایه‌گذار هوشمند در بازار سهام میلیون‌ها دلار درآمد کسب خواهد کرد و یک آماتور میلیون‌ها از دست می‌دهد.

درباره کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟

در تند بادهای اقتصادی نیز دلیل ویران شدن بنیاد مالی و اقتصادی خانواده‌ها و طبقات مختلف پوشالی بودن چهارچوب مالی آنها و البته راحت‌طلبی است. اگر با کوچک‌ترین نوسان بازار (فارغ از مکان و زمان) فریاد طبقهٔ متوسط و حقوق‌بگیر به آسمان بلند می‌شود دلیل آن سست بودن بنیان مالی آنهاست که سال‌ها به آن امید بسته‌اند.

هیچ طلسم و جادویی و یا نسخه‌های یک شبه برای پولدار شدن و کسب ثروت جز توانمندسازی از طریق آموزش‌های مالی وجود ندارد. این کتاب با جمع‌آوری مقالات جدید و کاربردی کیم و رابرت کیوساکی در غالب یک کتاب تمام سعی خود را کرده است تا نقاط ضعف شما را با ارائهٔ راه‌کارهای کاربردی به نقاط قوت‌تان تبدیل کند و تکیه گاه مطمئنی در بحران‌های اقتصادی به شما ارائه دهد.

کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چگونه از تورم سود ببریم؟

آیا دانشکده برابر است با موفقیت؟ - جرمی بورینگ

شاید احمقانه‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به مکانی بروید که قرار است شما را باهوش کند. این می‌تواند... دانشگاه باشد.

شاید این مغرضانه باشد زیرا من مدرک دانشگاهی ندارم - اگرچه افراد زیادی را مشغول به کار می‌کنم که از برخی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور مدرک گرفته‌اند. من یک انتخاب آگاهانه انجام دادم. من بلندپروازی‌های شغلی داشتم و می‌دیدم که چگونه یک مدرک دانشگاهی مرا به آنجا نمی‌رساند. با نگاه به گذشته، اطمینان دارم که تصمیم درستی گرفتم.

من بنیانگذار و مدیرعامل یک شرکت به نام The Daily Wire هستم. ما اخبار و تفسیرها را از دید محافظه‌کارانه منتشر می‌کنیم. بیش از ۱۰۰ کارمند و میلیونها مخاطب داریم که هر روز بیشتر می‌شوند.

اکنون، اگر شما به دانشگاه بروید، مشکلی نیست. این یک کشور آزاد است. آنچه می‌خواهید انجام دهید؛ اما این ایده که به هر طریقی کالج راهی بزرگ برای موفقیت و رسیدن به آرزوها است - که من تائید نمی‌کنم. چون دید متفاوتی دارم. آنها به تحصیلات عالیه وسواس دارند. از نظر آنها این یک حق بشری است و آنها می‌خواهند رایگان باشد - که فقط به معنای پرداخت هزینه‌های افرادی مثل من است - برای هر کسی که هجده سال دارد و می‌تواند نفس بکشد.

این از نظر آنها کاملاً منطقی است. این ایده یک پیروزی بزرگ در میان جوانان و یک فاکتور مهم برای رأی دادن است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

moosa
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

اصلا کاربردی نیست انسجام و سیر محتوایی نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
نچه آنها دارند چیزهایی است که کالج‌ها نمی‌توانند به شما یاد دهند: کنجکاوی، جاه‌طلبی و تمایل به شکست. این خصوصیات تقریباً موفقیت را تضمین می‌کنند؛ اما مدرک دانشگاهی اینگونه نیست.
کاربر ۸۵۴۴۹۹۵

حجم

۹۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان