دانلود و خرید کتاب شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا احیاء یاوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اثر احیاء یاوری

کتاب شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا

معرفی کتاب شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا

کتاب شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا نوشته احیاء یاوری و ابراهیم عاشوری است. این کتاب را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است. 

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا

سامانه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود بر روی کشتی‌های جنگی به پرسنل رزمی امکان می‌دهد تا وظایف خود را در محیط‌های حساس جنگی عصر حاضر انجام دهند، سامانه‌های اتوماتیک پردازش داده (ADPها) مستقر بر روی کشتی‌ها دائماً با توسعه فناوری تغییر می‌کنند.

هدف از به‌کارگیری این سامانه‌ها دستیابی به سریع‌ترین روش ممکن برای کمک در تصمیم‌گیری و شکل‌دهی تصویر کلی اطلاعات است. مباحث مطرح شده در این کتاب عبارتند از: مفهوم گروه جنگی، مفهوم فضای جنگ، مفهوم فضای سامانه‌های لوله بخاری، مفهوم سامانه‌های فرماندهی و کنترل؛ معرفی کپرنیکوس؛ سامانه‌های C4I در نیروی دریایی آمریکا؛ دکترین نیروی دریای؛ C4I برای رزمنده‌ها. 

خواندن کتاب شناخت سامانه های C4I در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت نیروی دریایی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان