دانلود و خرید کتاب استخدام ۱۰۱ استیون ماستین ترجمه مهدی باغبان سعدآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استخدام ۱۰۱

کتاب استخدام ۱۰۱؛ اصول ابتدایی برای تبدیل شدن به یک استخدام کننده بزرگ نوشتهٔ استیون ماستین و ترجمهٔ مهدی باغبان سعدآبادی و مهدی اعتمادفر است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استخدام ۱۰۱

هر کسی که به دنبال یادگیری زیر و بم استخدام‌کردن است، دیگر جست‌وجو نکند! تجزیه و تحلیل عمیق و در عین حال زبان سادهٔ کتاب استخدام ۱۰۱، موفقیت در دنیای استخدام را برای همه فراهم می‌کند. این کتاب ابزاری اساسی برای هرکسی است که می‌خواهد اصول اولیهٔ استخدام را بیاموزد یا حتی مهارت‌های خود را ارتقا بدهد

این کتاب از فرمول استفاده نکرده! استیون ماستین رسیدن به موفقیت را به روشی بصری و با استفاده ار حکایت‌های کوتاه تشریح می‌کند که هم برای جذب حرفه‌ای‌ها و هم افراد تازه کار مناسب است. نحوهٔ نگارش کتاب نشان می‌دهد که او تکنیک‌هایش را گام به گام بیان کرده و قصد داشته تا تمام تجربیاتش را با کسانی که به دنبال جذب استعدادها هستند، چه یک مدیر استخدام باشد یا یک مدیر عامل، در میان بگذارد.  این کتاب هم سرگرم‌کننده و هم آسان است. شما با باز کردن این کتاب، اولین گام را برای بهبود مهارت‌های استخدامی خود برداشته‌اید.

اگرچه این کتاب در درجهٔ اول برای کسانی طراحی شده است که چیزی در مورد استخدام نمی‌دانند اما همه، از مبتدی تا حرفه‌ای‌ترین افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این کتاب راهنمای گام به گام برای توسعه مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای موفقیت در این زمینه چالش برانگیز و رقابتی است. کتاب استخدام ۱۰۱ هم روان است و هم کاربردی. این اثر قطعاً یک ابزار بسیار ارزشمند برای هر شخص فعال در صنعت است و کسی که می‌خواهد مهارت‌های خود را بهبود بخشد.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند: با انگیزه، مثبت اندیش و پایدار بمانید و هرگز تسلیم نشوید؛ مدیریت روابط؛ جلسات مشاوره؛ دامنهٔ اطلاعات؛ بازاریابی استخدام؛ برند شخصی استخدام که متعلق به خودتان است؛ منبع‌یابی؛ هنر برقراری تماس سرد؛ ارتباط گرفتن با داوطلبان و کشف تمایلات آن‌ها؛ مصاحبه و گزینش داوطلبان؛ فرآیند استخدامی سریع؛ توافق نهایی با داوطلبان؛ تجربهٔ کارفرماها و داوطلبان از همکاری با شما؛ تجزیه و تحلیل داده‌ها؛ دست از یادگیری نکشید.

خواندن کتاب استخدام ۱۰۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همهٔ مدیران و هر کسی که علاقه‌مند به استخدام است، ضروری است. استیون توصیه‌هایی کاربردی و بهترین راهکارهایی را ارائه می‌دهد که در بازار امروز مفید است.

بخشی از کتاب استخدام ۱۰۱

از جمله مواردی که در زمینه استخدام نادیده گرفته می‌شود، تجربهٔ داوطلبان و کارفرماها از همکاری با شماست. با توسعهٔ این بخش یک استخدام‌کننده می‌تواند روابط خود با داوطلبان و مدیران منابع انسانی را برای همکاری‌های آینده بهبود بخشد.

منظور از تجربهٔ کارفرماها و داوطلبان چیست؟

منظور از تجربهٔ کارفرماها و داوطلبان، خاطرهٔ احساسی و مثبتی است که شما از طریق همکاری با آنان به عنوان یک استخدام کننده، در خاطرشان به جا می‌گذارید.

اهمیت تجربهٔ کارفرماها و داوطلبان از همکاری با شما

تاکنون چند شرکت را دیده‌اید که به مشتریان خود تنها خدمات ارائه می‌دهند؟ گاهی اوقات آن‌ها حتی بیشتر از ارزش محصولی که فروخته‌اند، خدمات‌رسانی می‌کنند. همین امر در مورد استخدام نیز صادق است. ارائهٔ خدمات بیشتر به داوطلبان می‌تواند دلیل متفاوت بودن شما و در نتیجه انتخاب شما و سازمانتان توسط داوطلبان، برای همکاری‌های آینده باشد. این امر همچنین در مورد مدیران منابع انسانی نیز صدق می‌کند. در صورتی که خدمات بیشتری برای آنان فراهم کنید در نتیجه رابطه‌تان با آن‌ها و سطح اعتمادشان را ارتقا خواهید داد. بدین ترتیب همکاری‌های بیشتر و موثرتری با مدیران منابع انسانی داشته و داوطلبان بیشتری استخدام خواهید کرد.

چگونه خدمات رسانی به مدیران منابع انسانی را ارتقا دهید

بهبود خدمات رسانی به مدیران منابع انسانی به هیچ وجه کار سختی نیست اما می‌تواند به شدت در روابطتان با این مدیران موثر باشد. در ادامه نکاتی طرح شده که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند:

۱. قابل اتکا باشید. این از جمله نکات مهمی است که در خصوص خدمات دهی به یک مدیر منابع انسانی باید به خاطر داشته باشید. اگر همواره قابل اتکا و مسئولیت پذیر باشید مدیران به ارزش شما پی برده و به همکاری با شما اعتماد خواهند کرد.

۲. استخدام کنید. این امر از مشهودترین نکاتی است که می‌توانید اعتماد مدیران را به خود جلب کنید. وقتی مدیران می‌بینند که شما توانایی معرفی افراد مناسب را دارید، به شما اعتماد خواهند کرد.

۳. در برقراری ارتباط با داوطلبان تاخیر نکنید. مدیران منابع انسانی از اینکه به طور سریع با داوطلبان ارتباط برقرار نشود و امر استخدام به درازا بکشد، متنفرند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱۳۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان