دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی متلب در مهندسی پزشکی اندرو پی.کینگ ترجمه علی اسدی زیدآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب برنامه نویسی متلب در مهندسی پزشکی

کتاب برنامه نویسی متلب در مهندسی پزشکی از اندرو پی.کینگ و پائول الجبار و ترجمه علی اسدی زیدآبادی ، محمدحسین صباغ‌زاده ایرانی و علی‌اکبر کمالی در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب برنامه نویسی متلب در مهندسی پزشکی

نظر به این که نرم افزار متلب در دنیای فنی ومهندسی امروز روز به روز نقش مهم‌تر و بارزتری پیدا می‌کند و امروزه در کشورهای پیشرفته و صنعتی جای پای محکم و استواری پیدا نموده، این توفیق حاصل شد که کتاب حاضر را با نام اصلی MATLAB Programming For Biomedical Engineers and Scientists ره توشه‌ای فرا راه دانش پژوهان و دانشجویان مهندسی پزشکی قرار دهیم.

هدف این کتاب آموزش مفاهیم بنیادی برنامه‌نویسی کامپیوتر به دانشجویان و محققانی است که در حال تحصیل یا کار در مهندسی پزشکی هستند.

این کتاب و مطالب مرتبط با تجربیات نویسندگان از تدریس دوره اول کارشناسی برنامه‌نویسی کامپیوتر برای دانشجویان مهندسی پزشکی در کالج کینگ در لندن برای چند سال، انجام شده‌است. دانشجویان علاقه شدیدی به کاربردهای مهندسی پزشکی از طریق محاسبات پزشکی دارند و ما احساس کردیم که مهم است که نه‌تنها یک مقدمه مختصر برای مفاهیم کلیدی برنامه‌نویسی، بلکه برای ایجاد این مفاهیم مرتبط با استفاده از مثال‌های مهندسی پزشکی و مطالعات موردی نیز حائز اهمیت است.

تاکید ما بر روی اکتساب یک مهارت عملی است. ما همه مفاهیم را با مثال‌های کد واقعی و توضیحات گام‌به‌گام مطرح می‌کنیم. این نمونه‌ها با فعالیت‌های یادگیری در متن فصل و تمرین‌های بیشتری برای ارزیابی خود در پایان هر فصل تقویت می‌شوند. کد برای همه مثال‌ها، فعالیت‌ها و تمرین‌ها برای دانلود از وب‌سایت این کتاب موجود است.

مهارت‌های عملی با استفاده از بسته نرم‌افزاری متلب و تمرکز بر الگوی برنامه‌نویسی مرحله‌ای یاد خواهند گرفت. همه کدها با برنامه متلب - ۲۰۱۶ سازگار است. توجه داشته باشید که ما قصد نداریم این متن یک پوشش جامع از متلب به عنوان یک بسته نرم‌افزاری باشد. بلکه آن را ابزاری مفید برای آموزش برنامه‌نویسی کامپیوتر تلقی می‌کنیم.

اهداف یادگیری

پس از اتمام این کتاب، شما قادر خواهید بود:

• مشکلات را آنالیز کنید و روش‌های طراحی ساختاریافته را برای تولید طراحی‌های برنامه خوب، کارآمد و خوب اجرا کنید.

• پیاده‌سازی یک طرح برنامه ساخت یافته درمتلب، استفاده از رویکردهای توسعه افزایشی.

• کدی بنویسید که از ویژگی‌های برنامه‌نوسی متلب به خوبی استفاده کند، از جمله ساختارهای کنترل، توابع و انواع داده پیشرفته.

• کد MATLAB ® برای خواندن در داده‌های پزشکی از فایل‌ها و نوشتن داده‌ها به فایل‌های مختلف بنویسید.

• کد MATLAB ® که در داده‌های ورودی کارآمد و مقاوم به خطا باشد را بنویسید.

• کد MATLAB ® برای آنالیز و تجسم داده‌های پزشکی، شامل تصاویر را بنویسید.

همچنین کد متلب و فایل‌های داده برای همه مثال‌ها، فعالیت‌ها و تمرین‌ها را در این کتاب، همه مطالب از وب سایت کتاب در دسترس است :

http://textbooks.elsevier.com/web/Manuals.aspx?isbn=9780128122037

 خواندن کتاب برنامه نویسی متلب در مهندسی پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب در درجه اول برای دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی پزشکی است، اما می‌تواند مقدمه‌ای کوتاه برای دانشجویان رشته‌های دیگر باشد که مایل به آشنایی با برنامه‌نویسی کامپیوتر هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان