دانلود و خرید کتاب رفتار و مدیریت سازمانی جان ام. ایوانسویچ ترجمه غلامرضا شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتار و مدیریت سازمانی اثر جان ام. ایوانسویچ

کتاب رفتار و مدیریت سازمانی

معرفی کتاب رفتار و مدیریت سازمانی

کتاب رفتار و مدیریت سازمانی نوشته جان ام. ایوانسویچ و رابرت کونوپاسکی و میشل تی ماتسون و با ترجمه غلامرضا شمس در انتشارات سمت منتشر شده است.

درباره کتاب رفتار و مدیریت سازمانی

همیشه در سازمان‌ها برای مدیران و حتی غیرمدیران این سؤال مطرح بوده است که چرا کارکنان به شیوه خاصی رفتار می‌کنند و رفتار آن‌ها در سازمان چه آثاری دارد؟ فهم پاسخ این سؤال آن‌ها را در هدایت بهتر سازمان و افزایش اثربخشی سازمانی کمک می‌کند. سؤالاتی از این دست، در رفتار سازمانی که یک حوزه مطالعاتی نسبتاً جدید است مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند و به فهم، پیش‌بینی و کنترل رفتار انسانی که از جمله اهداف رفتار سازمانی است، کمک شایانی می‌کنند. نویسندگان کوشیده‌اند به صورتی جامع و کامل به بحث رفتار و مدیریت در سازمان‌ها بپردازند؛ علاوه بر این، آن‌ها تلاش کرده‌اند دیدی جامع و به‌روز به این حوزه داشته باشند و این موضوع را از ابعاد و زوایای مختلف مورد بحث قرار دهند. همچنین در هر قسمت از مصادیق روز در کشورهای مختلف استفاده کرده‌اند. 

خواندن کتاب رفتار و مدیریت سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مطالعه این کتاب به دانشجویان در دروس دانشگاهی مرتبط و نیز به مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مختلف در کلیه مشاغل تولیدی، بازرگانی، صنعتی و خدماتی توصیه می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه