دانلود و خرید کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه جسیکا کییس ترجمه سیامک حاجی یخچالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه اثر جسیکا کییس

کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه

معرفی کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه

کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه نوشته جسیکا کیس است که با ترجمه سیامک حاجی یخچالی و نیره افتخار منتشر شده است. 

درباره کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه

باتوجه‌به اینکه محیط کسب‌وکار امروز پر تغییروتحول بوده و سازمان‌ها برای بقای خویش و داشتن حیاتی روبه‌رشد، باید بتوانند خود را با این تغییرات هماهنگ نمایند، متخصصان علم مدیریت، تکنیک‌ها و روش‌های متعددی را برای مجهز کردن سازمان به ابزارهای لازم برای اتخاذ رویکردی مناسب نسبت به محیط ارائه داده‌اند. مهم‌ترین و غالب‌ترین پارادایم فضای کسب‌وکار امروز، بحث استراتژی و مدیریت استراتژی است.

متخصصان مدیریت اذعان می‌دارند که اثربخش بودن مدیریت استراتژی ی سازمان می‌تواند بقای و حرکت روبه‌جلوی آن را تضمین کند. اما نحوه پیاده‌سازی استراتژی‌ها موضوعی است که مدت‌ها استفاده از این ابزار را دچار مشکل کرد. روش‌های زیادی در جهت پیاده‌سازی مدیریت استراتژی معرفی شد که هر یک ضعف و قوت مرتبط با خود را داشت، اما یکی از آخرین روش‌ها، روش کارت ارزیابی متوازن است که توسط کاپلان و نورتون در دهه ۲۱ میلادی ارائه شد. یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که این روش می‌تواند موثر واقع شود، حوزه مدیریت پروژه‌ها است که در ابعادی می‌تواند با مدیریت سازمان‌ها تفاوت‌های اساسی داشته باشد. با توجه به نقش پررنگ پروژه‌های مختلف در محیط کسب‌وکار امروز، مدیریت بهینه آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا روش‌هایی که بتوانند این مهم را فراهم آورد، بالطبع مورد استقبال واقع خواهند شد. در کتاب پیش‌رو، نویسنده، با آگاهی به موضوع مطرح شده، تلاش کرده است تا یکی از موفق‌ترین روش‌های مدیریتی را برای پروژه‌ها تنظیم کرده و از مزایای آن برای مدیریت پروژه‌ها بهره بگیرد. 

این کتاب به شما کمک می‌کند در مرحله اول پروژه‌ها را به شیوه استراتژیک مدیریت کنید و مفاهیم کارت امتیازی متوازن را در مدیریت پروژه ها به کار برید هم‌چنین از شاخص‌های برتر جهانی برای ارزیابی ابعاد مختلف پروژه استفاده کنید.

خواندن کتاب پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در مدیریت پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان