دانلود و خرید کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی مصطفی محمدپور امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی اثر مصطفی محمدپور امینی

کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی

معرفی کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی

کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی نوشته مصطفی محمدپور امینی و خدابخش درزی‌نژاد یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی

کتاب حاضر برای دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش شیمی معدنی که درس شیمی معدنی پیشرفته را گذرانیده‌اند طراحی شده است. مطالب این کتاب را می‌توان در یک ترم در درس سینتیک و مکانیسم واکنش‌های شیمی معدنی تدریس نمود. فصل اول این کتاب مفاهیم و اصول سینتیک شیمیایی را که برای شروع تدریس مکانیسم واکنش‌های معدنی لازم است پوشش داده ، اما کوششی صورت نگرفته که تمام مطالب سینتیک مطرح شود؛ همچنین اصول سینتیک شیمیایی، معادله‌های سرعت، واژه‌های سینتیک و فن‌های سینتیک با مثال‌هایی از شیمی معدنی بحث شده است. یکی از اهداف اساسی در تدوین این کتاب بیان مطالب و مفاهیم اساسی واکنش‌های معدنی بوده است، بر این اساس واکنش‌های جانشینی در ترکیبات کوئوردیناسیون هشت‌وجهی به‌طور گسترده در فصل دوم این کتاب مورد بحث قرار گرفته است. واکنش‌های جانشینی در ترکیبات مربع مسطح و مکانیسم واکنش‌های انتقال الکترون که از مطالب بنیادی سینتیک معدنی می‌باشد به ترتیب در فصل‌های سوم و چهارم گنجانده شده است.

این کتاب بر اساس جزوه‌های تدریس سینتیک و مکانیسم واکنش‌های معدنی با تجربه ده سال نویسنده در دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران و الزهرا تدوین شده است.

خواندن کتاب سینتیک و مکانیسم واکنش های معدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش شیمی معدنی مخاطبان این کتاب‌اند. 
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
تومان