دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور سیدسعید غفوری سبزواری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور اثر سیدسعید غفوری سبزواری

کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور

معرفی کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور

کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور نوشته سیدسعید غفوری سبزواری است. این کتاب سعی دارد راه‌هایی در اختیار نسل انقلابی قرار دهد که جامعه را برای ظهور منجی فراهم کند. 

درباره کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور

در زمانی که اندیشه ظلمانی مادی‌گری از یک‌سو و استعمار و استبداد از سوی دیگر برفضای سیاسی اجتماعی یکی ازقدیمی‌ترین تمدن‌های بشری یعنی کشور ایران ، سایه افکنده بود. ندایی آسمانی از یک رهبرالهی ، طنین افکن شد و نخبگان ایثارگر همراه او و خیل گسترده امت اسلامی بر این ناراستی‌ها شوریدند.

این ندا از مکتب رهایی بخش اسلام ناب سرچشمه می‌گرفت که توحید و عدالت و مقابله باحکومت‌های طغیانگر ستمکار، ازنخستین و مهم‌ترین ارکان آن به حساب می‌آمد. اندیشه‌ای توحیدی درچارچوب اسلام ناب که خواستارحکومتی مبتنی برارزش‌های اسلامی و نفی استبداد و استعمار بود با انقلابی نورانی که جز با امداد غیبی امکان موفقیت آن نمی‌رفت به ثمرنشست. و تصویری از یک حکومت الهی را ترسیم نمود.

این شیوه حکومتی که با رأی مبتنی برآرمان‌های اسلامی مردم شکل گرفت پس از قرن‌ها امکان استقرار یک نظام توحیدی را با رهبرانی ارزشی که توانایی نه گفتن به تمامی سلطه‌گران و سردادن شعار نه شرقی نه غربی را داشته باشند، درمعرض دید جهانیان قرارداد .لذا آشنایی با ریشه‌ها، ارزش‌ها و ایثارگری‌هایی که برای دستیابی به این هدف شکوهمند نثارشده وظیفه‌ای همگانی است. که باید با دانستن آن توانایی ایفای مسؤولیت اسلامی و تاریخی خود را در راه حفظ و تداوم این راه مقدس و آرمان‌های والای آن به دست آوریم. این نوشتار بر آن است که چشم اندازی روشن ومنطقی فراروی حق گرایان واقع‌نگر قراردهد. تا با ترسیم تابلویی از آنچه در فرایند این حادثه شگفت اتفاق افتاده است با لوازم حفظ و بقای آن آشنا شده و با بصیرتی انقلابی و گزینش و گرایشی صحیح و خداپسندانه برتداوم آن بکوشیم. و با گذر از تشکیل دولت و جامعه اسلامی هرچه بیشتربه آرمان بزرگ ایجاد تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) نزدیک شویم. 

خواندن کتاب انقلاب اسلامی ایران انفجار نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی عادلانه در جهان هستی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
حکومت ضد مردمی معاویه معاویه...می‌آمد نماز، اما برایش یک محفظه‌ای درست کردندو درش را قفل می‌کردند که او توی آنجا نماز می‌خواند، و مردم بیرون به او اقتدا می‌کردند..!.. او نمی‌توانست بیاید توی صفوف بایستد...! بعد هم می‌آمدند در را باز می‌کردندو با قوای انتظامی می‌رفت. برای اینکه پایگاه نداشت در بین مردم. اما آنکه بهعدل حکومت می‌کرد توی مردم بود... نه آنها از او خوف داشتند، و نه او از آنها. چرا باید مردم از ارتش بترسند؟ چرا باید مردم از قوای انتظامی بترسند؟
کاربر ۶۳۸۴۶۴۷
از چیزهایی که بنده نگران آن هستم، این است که این نسل جوانِ بالندهٔ ما که بحمدالله، هم آگاه و با بصیرت است، هم دارای انگیزه است، آماده به‌کار است، وسط میدان است، انقلابی است، بتدریج ... حوادث مهم ...وعبرتهای بزرگ دوران معاصر را از یاد ببرد.
کاربر ۶۳۸۴۶۴۷
آنچه که به ملتها می‌گذرد.. باید عبرت باشد برای مردم...هر دولتی که متکی بر ملت نباشد...عاقبتش به همین عاقبتی که این پدر و پسر منتهی شدند، منتهی خواهد شد
کاربر ۶۳۸۴۶۴۷

حجم

۹۸۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۹۸۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان