دانلود و خرید کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری سیدکمال طبائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری اثر سیدکمال طبائیان

کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری

معرفی کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری

کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری نوشته سیدکمال طبائیان و مجید کریمی‌فرد و فاطمه زهرا خوش‌طینت است. این کتاب را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است. 

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری

 حوزه مطالعات علم و فناوری، به صورت سنتی مورد علاقه فیلسوفان و جامعه‌شناسان بوده و اکنون علمای اقتصاد و مدیریت نیز به آن ورود کرده و منظره‌ای خود را توسعه داده‌اند. به طور طبیعی، رشد و پیشرفت این حوزه‌ها ناشی از تعامل و تضارب آرای متعدد میان صاحب نظران و صد البته میان دانشمندان با رویکردهای مختلف است. برای انجام این مهم، دانش‌آموختگان این حوزه وظیفه خطیری را برعهده دارند. برای انجام این مأموریت، باید شناخت کامل نسبت به آنچه آموخته‌اند، به دست آورند و آن‌ها را با هنرمندی به کار گیرند. این شناخت با مطالعه دقیق تجارب کشورهای پیشرو در قالب منابع مختلف به دست می‌آید.

مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی در راستای تحقق اهداف خود، به منظور ارتقای سطح علوم و فناوری‌های دفاعی و نیل به خودکفایی در صنایع نظامی، نیازمند تسلط بر توانمندی‌های مدیریت علم، فناوری و نوآوری و کسب آگاهی از آخرین و معتبرترین نظریه‌های مدیریت فناوری و نوآوری است تا بتواند ضمن توسعه مفاهیم علمی اختصاصی و بومی، بر افزایش نرخ نوآوری دفاعی تأثیر بگذارد. در همین راستا، این مؤسسه، اقدام به نگارش و انتشار کتب متعددی در این حوزه نموده است. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند بتوانند اطلاعات کاملی در این زمینه به‌دست آورند. 

خواندن کتاب کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه مدیریت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان