دانلود و خرید کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب) کیم وو چونگ ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب) اثر کیم وو چونگ

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب)

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست نوشته کیم وو چونگ است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. این میکروکتاب خلاصه‌ای از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست است.

درباره کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

این کتاب به شما یاد می‌دهد برای رسیدن به موفقیت چه مسیری را انتخاب کنیدسنگفرش هر خیابان از طلاست، عنوانی کتابی است که نویسنده تجارب و سخنان ارزشمند خودش را به عنوان راهنمایی برای انسان‌ها تدوین کرده است. او یکی از بنیان‌گذاران شرکت دوو است و در این میکروکتاب از اصول موفقیت خودش می‌گوید. شاید از برخی توصیه‌های او تعجب کنید! چرا که با آنچه که تا امروز دیده‌اید کاملا متفاوت است. اگر می‌خواهید کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید یا در کارتان پیشرفت کنید، این همان کتابی است که باید بخوانید و ذهنیت‌تان را تغییر دهید تا بتوانید به موفقیتی بزرگ برسید.

خواندن کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره کیم وو چونگ

کیم وو چونگ، مؤسس شرکت دوو، سال ۱۹۳۶ در تااگو کره به‌دنیا آمد. در همان کودکی به‌خاطرِ وضعیت مالی خانواده‌اش به کار روزنامه‌فروشی مشغول بود.

در رشتهٔ اقتصاد در دانشگاه سئول مشغول تحصیل شد و در سال ۱۹۶۷ به‌همراهِ پنج نفر شرکت دوو را تأسیس کرد. آغاز فعالیت او با شرکت دوو به تجارت کره، که در آن‌زمان به‌شدت آسیب دیده بود، جانی دوباره بخشید. کیم وو چونگ رئیس و صاحب اصلی شرکت «دوو» بود و توانست این شرکت را به بزرگترین ابرشرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل کند. او به عنوان یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین تاجران کره‌ای شناخته می‌شد که شهرتی جهانی دارد. کیم وو چونگ اقدامات تجاری مهمی در کشورهای مختلف انجام داده و تاثیر زیادی روی رونق اقتصادی کشورهای در حال توسعه گذاشته است. کیم وو چونگ در سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

«رویاها قدرت ایجاد تغییرات در زمین هستند»

زمانی که به مدرسه می‌رفتم فقیر بودم. البته این فقط مشکل من نبود، همه مردم کره درگیر مسئله فقر بودند. باید بدانید که در حدود سی سال پیش درآمد سرانه کره در حدود ۷۰ دلار بود. خوشبختانه امروزه این رقم به بیش از ۶ هزار دلار رسیده است. به همین دلیل می‌توانید تصور کنید که مردم آن زمان چقدر شرایط سخت و دشواری داشتند. البته این موضوع به این معنی نیست که امروزه دیگر فقیر وجود ندارند. فقر هنوز هست، اما در روزهای بعد از جنگ کره، فقر در کشور بسیار وحشتناک بود. در آن زمان ما در بخش چانگ چونگ دانگ (chang chong dang) زندگی می‌کردیم و من مجبور بودم که هر روز مسافت ۱۰ کیلومتری را از خانه تا مدرسه پیاده بروم.

در آن دوران هیچ پولی در جیبم نبود اما رویاهای بسیار بزرگی در سرم وجود داشت. احساس می‌کردم که هیچ چیزی نمی‌تواند مانع من باشد. طراوت و نشاط جوانی همه وجودم را فرا گرفته بود. به نظرم یکی از مهم‌ترین مزایای دوران جوانی همان رویاپردازی است. مردم با وجود رویاهایی که در سرشان دارند فقیر نیستند چون انسان به اندازه رویاهایی که دارد ثروتمند است.

رویاها این قدرت را به انسان می‌دهند تا بتواند تغییری که می‌خواهند را در دنیا به وجود آورد. بدون شک همه کسانی که در دنیای امروز تاثیرگذار هستند، در دوران جوانی رویاهای بزرگی در سر داشته‌اند. امروزه این موضوع را زیاد می‌شنوم که نوجوان‌ها و جوان‌ها رویاهای بزرگی برای آینده خود ندارند و اگر هم رویایی داشته باشند تنها به زمان حال حاضر مربوط می‌شود. ا

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
یک انسان باید در زندگی خود مراقب چند چیز باشد که آن‌ها را از دست ندهد. مهم‌ترین آن‌ها اعتبار است. از دست دادن آبرو به معنی مرگ هویت فرد است. اگر انسان اموالش را از دست بدهد، می‌تواند با کار و تلاش دوباره آن‌ها را به دست بیاورد. اما اگر اعتبار خود را از دست بدهد، هرگز نمی‌تواند آن را بازگرداند. برای حفظ اعتبار و شهرت خود باید رفتار و کردارتان را با شغل‌تان هماهنگ کنید
hana
«همیشه از نقطه آغاز تا انتهای کار خود را با تلاشی یکسان به جلو ببرید، در غیر این صورت همه زحمات خود را به هدر خواهید داد.»
hana
جوانی همان زمانی است که شما باید درون خود را بسازید.
امیرحسین حلوانی
۱. توانایی‌های خود را دست کم نگیرید و به آن‌ها ایمان داشته باشید. ۲. رویاپردازی کنید. ۳. خلاقانه بیندیشید. ۴. مبارزه کنید و در هر شرایطی دست از تلاش برندارید. ۵. برای سربلندی خود و کشور فداکاری کنید. ۶. نوع‌دوستی را از یاد نبرید. ۷. با خودتان صداقت داشته باشید. ۸. فروتن باشید، مغرور نشوید و همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشید.
hana
جوانی همان زمانی است که شما باید درون خود را بسازید
hana
باید همیشه در کاری که انجام می‌دهید سرسخت باشید. این را بدانید که هر کاری با دشواری‌های خاص خودش همراه است. سرسختی باعث می‌شود که انسان بتواند با مشکلات و سختی‌های مختلف مبارزه کند و متحمل شکست نشود.
hana
براساس تجربه‌هایی که کسب کردم نکاتی را به شما توصیه می‌کنم: ۱. تا جایی که می‌توانید زیاد به سفر بروید. ۲. تاکید می‌کنم که حتما دوستان تازه‌ای پیدا کنید. ۳. در انجام هر کاری استوار باشید. ۴. همیشه کتاب بخوانید.
hana

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان