دانلود و خرید کتاب سفیر شام احمدرضا فیضی دولت‌آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفیر شام اثر احمدرضا فیضی دولت‌آبادی

کتاب سفیر شام

معرفی کتاب سفیر شام

کتاب الکترونیکی سفیر شام نوشتهٔ احمدرضا فیضی دولت‌آبادی در انتشارات شمیم مهر و اندیشه به چاپ رسیده است. کتاب سفیر شام به حوادث و مسائلی در کربلا می‌پردازد و بر این با نگاهی علمی و ارائه مستندات تاریخی به شبهات پیرامون حضرت رقیه (س) فرزند دلبند امام حسین (ع) پاسخ‌های متقن می‌دهد.

درباره کتاب سفیر شام

این کتاب در برخورد با شبهه‌ها و شبهه‌افکنان نگاشته شده است. شبهه افکنان در هر دوره از تاریخ شبهاتی را پیرامون اهل بیت وارد میکنند که به گمان خود، آنها فراموش یا کرامات انها نادیده گرفته میشود. بعد از واقعه عاشوارا خیلی از حاکمان جور وستم فضای خفقانی را در جامعه ایجاد میکردند به گمان اینکه بتتوانند آنها را از ذهن مردم پاک کنند؛ و کارهایی از قبیل منع حدیث،تخریب قبور ائمه، نسبت های ناروا به آنها دادن، کشتن افراد مرتبت با آنها، چنگ زدن به اختلافات بین مذاهب و ... ولی آنها هرقدر شبهه ایجاد میکردند محققان و نویسندگان به نام از مقام اهل بیت به بهترین روش دفاع میکردند و این باعث میشد که مردم بیشتر به سمت اهل بیت بیایند و نور اهل بیت بیشتر متجلی میشد.» اما آنها از این نکته غافل بودند که اهل بیت نور ازلی وابدی دارند واین نور هیچ گاه خاموش نمیشود.

کتاب سفیر شام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کسانی که مایل هستند دربارهٔ برخی شبهات در خصوص واقعهٔ کربلا و حضرت رقیه (س) اطلاعات بیشتری کسب نمایند، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانند.

بخشی از کتاب سفیر شام

یکی از شبهاتی که در مورد عاشورا و مصیبت های حضرت زینب و کلا واقعه عاشورا، انکار وجود حضرت رقیه هست در اینجا به سوالاتی از قبیل اینکه حضرت رقیه وجود ندارد؟ در هیچ منبع تاریخی اسمی از ایشان نیست! واصلا اسمی به اسم رقیه وجود ندارد! و اخیرا مطلبی را از شهید مطهری مویدی برای اثبات ادعا خویش میآورند که شهید مطهری گفته است دختر سه سالهای برای امام حسین به اسم رقیه وجود ندارد واز طرفی شبهه دیگری که مطرح میشود اینکه اگر هم اسمی از حضرت رقیه در مقاتل باشد مربوط به قرن به بعد هست وقبل از آن در هیچ منبع تاریخی اسمی از ایشلن وجود ندارد و دیگر شبهه انکه اگرهم حضرت رقیه وجود دارد دختر امیر المومنین است نه امام حسین اینان شبهاتی ایست که در این جا به ان پاسخ داده میشود .اما نکتهای که هست اینکه شبهه افکنان گمان کردند که حضرت رقیه چون کوچک ونقشی مهم در داستان کربلا نداشته با بدگمان کردن مردم نسبت به ایشان ونادیده گرفتن کرامات ایشان سعی در پاک کردن اسم اهل بیت از تاریخ رادارند . در این جا به بررسی شبهات در مورد حضرت رقیه در مرد اثبات وجود سه سالهای برای ابی عبدالله وااینکه مصیبت های وارد بر ایشان دارای سند است و بعد به ذکر نام و وجود ایشان در منابع شیعی و منابع اهل سنت پرداخته میشود و بعد به ذکر مصیبتی که به ایشان وارد شده و ناگواری هایی و مشکلاتی رادیده و به عنوان یک یادگاری در شام مانده است که ایندگان داستان امام حسین را باور و خط بطلانی بر همه کسانیکه میخواهند واقعه عاشورا و مصیبت شام را انکار کنند این دردانه ابی عبدالله بیانگر مصیبت شام هست و عدهای سعی کردند به انکار اشان کرامات اشان را نادیده بگیرند وسعی در مظلوم نشان دادن یزید کردند. یک روز که از حوزه به خانه امدم اگه اشتباه ن

نظرات کاربران

کاربر ۱۶۵۲۹۲۰
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

کتاب عالی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۸۳۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان