دانلود و خرید کتاب آزادی پروانه ها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزادی پروانه ها اثر پری عبادی

کتاب آزادی پروانه ها

معرفی کتاب آزادی پروانه ها

کتاب آزادی پروانه ها نوشتهٔ پری عبادی در انتشارات اندیشه طلایی چاپ شده است. با کتاب آزادی پروانه ها، معنای زندگی و استعدادهای خود را پیدا کنیم. این کتاب آیینه تمام‌نمای بسیاری از ما انسان‌هاست که دچار کابوس‌های تکراری در زندگی شده‌ایم. این کابوس‌ها همان روزمرگی‌ها و دوندگی‌های بی‌سرانجام ماست که خواب را از چشمانمان ربوده، به‌طوری‌که نه برای خواب‌های شبانه‌مان دلیلی داریم و نه انگیزه‌ای برای بیدار شدن‌های صبح.

درباره کتاب آزادی پروانه ها

ما در تونلی از رفتن‌های بی‌مقصد گیر افتاده‌ایم و هرچقدر بیشتر می‌رویم کمتر می‌رسیم. هزاران بار از همان گذرگاه قبلی عبور می‌کنیم، بی‌آنکه به نشانه‌هایی که برایمان گذاشته شده توجه کنیم. برای داشتن زندگی بهتر، همه چیزمان را فدا می‌کنیم و فراموش می‌کنیم که زندگی کنیم. آن‌قدر درگیر مشکلات و دغدغه‌های خود می‌شویم که برای گرفتن دست دیگری، صفحه شنبه‌ای را که قرار بود از راه برسد، در تقویم گم می‌کنیم. آن‌قدر که ما برای زندگی عجله داریم، زندگی ندارد و تنها در کنار جاده ایستاده و عبور ما را تماشا می‌کند. سؤالات زیادی در ذهنمان هست را نادیده می‌گیریم و آن را در گورستان پرسش‌های بی‌جواب مانده، در سرمان خاک می‌کنیم.

_من از کجا آمده‌ام و به کجا می‌روم؟

_دلیلی برای بودنم در جایی که هستم وجود دارد؟ معنای زندگی من چیست؟

_چرا یک روز حس می‌کنم همه چیز برای من آفریده‌شده و پر از انرژی و شور زندگی هستم، ولی فردای آن روز سیاهی غم باری، تمام روحم را در بر می‌گیرد؟

_چرا حس می‌کنم تلاش‌هایم برای زندگی بیهوده است و خوشی‌ها گذرا و کوتاه‌مدت هستند؟

_مگر نگفتند که هیچ برگی بی‌دلیل از شاخه نمی‌افتد، پس او که مرا در این جهان قرار داده چه مسیر و مأموریتی بر عهده من گذاشته است؟

این سؤالات و سؤالات زیاد دیگری که با آن‌ها روبرو می‌شویم برای این است که یک‌قدم به عقب برداریم و با تأمل بیشتری به آنچه می‌اندیشیم و انجام می‌دهیم، بنگریم. اگر خودمان برای یافتن پاسخ پرسش‌هایمان توقف نکنیم، جهان هستی با اتفاقاتی که پیش رویمان قرار میدهد، ما را وادار به توقف می‌کند تا نشانه‌ها را بیشتر ببینیم و مجبور شویم با استفاده از توانمندی‌هایی که در وجودمان قرار داده شده و به آن‌ها بی‌اعتنا بودیم، معنا و رسالت زندگی‌مان را پیدا کنیم. آنگاه هیچ‌وقت در میانهٔ مسیر گم نمی‌شویم؛ زیرا ستاره قطبی زندگی‌مان همیشه در همان نقطه از آسمان منتظر است تا راه را به ما نشان دهد.

کتاب آزادی پروانه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند جای خود را در جهان پیدا کنند و در مسیری قرار بگیرند که آنها را به بهترینِ خودشان برساند؛ جایی که بتوانند پیله‌هایی که در وجودشان پنهان شده است را به پروانه‌هایی آزاد تبدیل کنند و از آنچه که خداوند در درونشان قرار داده برای بهترشدن زندگی خود و دیگران استفاده کنند.

بخشی از کتاب آزادی پروانه‌ها

-«هیچ‌گاه به تظاهرات ضدجنگ نمی‌آیم. اگر تظاهرات حمایت از صلح داشتید دعوتم کنید.» مادر ترزا

-«اگر نمی‌توانید صدها انسان را سیر کنید، حداقل به یک نفر غذا دهید. مهم نیست که چقدر می‌بخشید، عشقی که در آن بخشش جریان دارد اهمیت دارد.» مادر ترزا

رسالت معنای اصلی و واقعی زندگی ماست که به هر لحظه ما از امروز تا فردایمان جهت می‌دهد. مأموریتی است که خداوند آن را بر دوش ما گذاشته که تا آخرین لحظه عمرمان مسئولیت آن را بر عهده بگیریم.

- ارزش‌ها مثل قطب‌نما هستند. در هر مکان و هر شرایطی راه درست را به ما نشان می‌دهند و در تصمیم‌گیری‌ها و برخورد ما با مسائل و اتفاقات همراهمان هستند.

- ما نمی‌توانیم سال‌های ارزشمند عمرمان را صرف یادگیری در کاری بکنیم که در آن استعداد نداریم. پس چه‌بهتر به کاری مشغول باشیم که هنر ذاتی‌مان است و برای آن کار آفریده‌شده‌ایم.

- دنیا به‌اندازه کافی انسان‌های منفی‌نگر و غرغرو دارد و ما به افراد مثبت بین و شکرگزار، نیاز بیشتری داریم.

نظرات کاربران

هاله
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

بسیار کاربردی هست با متن روان و جذاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان