دانلود و خرید کتاب نکات پیش فروش کردن محصول جسی اندرسون ترجمه محسن رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکات پیش فروش کردن محصول اثر جسی اندرسون

کتاب نکات پیش فروش کردن محصول

معرفی کتاب نکات پیش فروش کردن محصول

کتاب نکات پیش فروش کردن محصول نوشتهٔ جسی اندرسون و ترجمهٔ محسن رضایی است و نشر طلوع مجد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نکات پیش فروش کردن محصول

بیشتر مشاغل از قدرت پیش‌فروش‌کردن محصول اطلاعی ندارند و نمی‌دانند محصول نباید بدون هیچ اطلاعی عرضه شود. پیش‌فروش‌کردن محصول قدرت بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود فروش محصول شما چندبرابر شود. کمپانی‌های بزرگ مثل اپل و سامسونگ و... از این کار استفاده می‌کنند. برخی‌ها پیش‌فروش‌کردن را با پیش‌خرید اشتباه می‌گیرند. پیش‌فروش‌کردن یعنی آماده‌سازی برای عرضه و ارائهٔ محصول و یا اقداماتی که قبل از ورود محصول به بازار عرضه می‌شود به منظور شناسایی آن به مردم برای استقبال و فروش بیشتر.

پیش‌فروش‌کردن محصول از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و زمینهٔ فروش بیشتر و بهتر محصول را فراهم می‌آورد. پیش‌فروش‌کردن فقط برای فروش و سود بیشتر نیست بلکه جزو مراحل حرفه‌ای و فنی اصلی کار محسوب می‌شود. شما فرض کنید می‌خواهید نهالی را بکارید. اگر بهترین بذر یا دانه را داشته باشید و همچنین از آب و نور مناسبی هم برخوردار باشید ولی خاک حاصل‌خیزی نداشته باشید، قطعا در رشد نهال مشکلی به وجود خواهد آمد. پس شما قبل از کاشت نهال باید زمینهٔ رشد و شکوفایی آن را فراهم آورید، یعنی اینکه خاک خوبی داشته باشید و آن را بارور کنید، شخم بزنید و بعد از آن بذر خود را بکارید. پیش‌فروش‌کردن محصول یا خدمت هم چنین کاری را انجام می‌دهد. نکتهٔ دیگر که بسیار مهم است این است که مرحلهٔ پیش‌فروش‌کردن به فرایند بازاریابی هم بسیار کمک می‌کند و در این امر تسهیل ایجاد می‌کند.

کتاب نکات پیش فروش کردن محصول در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. این کتاب دربارهٔ پیش‌فروش‌کردن بهتر محصولات در بستر آنلاین است. ولی این به آن معنا نیست که دیگر مشاغل و کسب‌وکارهای دیگر نمی‌توانند از محتوای کتاب استفاده کنند. درست است که حجم کتاب زیاد نیست ولی نکات بسیار مفید و سودمندی را به صورت نکته و کد در اختیار شما قرار می‌دهد. نویسنده در این کتاب بدون بیان نکات اضافی و مقدمه طولانی به بیان مطرح‌کردن نکات و روش های پیش‌فروش‌کردن محصول (بیشتر در بستر آنلاین) می‌پردازد. شما در این کتاب با ۱۰۰ روش برای پیش‌فروش‌کردن محصول خود آشنا می‌شوید. بسیار مهم است که از نظر علمی و میزان توانمندی‌های علمی، هم‌تراز و یا حداقل نزدیک به کشورهای توسعه‌یافته باشیم. از آنجایی که کتاب نکات پیش‌فروش‌کردن محصول مربوط به کشوری است که از نظر علمی و فرهنگی با جامعهٔ ما تفاوت دارد، لذا سعی شده ترجمهٔ کتاب طوری صورت گیرد که قابل فهم برای همگان باشد و از ترجمهٔ لغت به لغت استفاده نشود.

خواندن کتاب نکات پیش فروش کردن محصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام مشاغل مخصوصا افرادی که در زمینه آنلاین فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ مترجم

محسن رضایی کارشناس مدیریت بازرگانی است. او کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، دارای گواهی ثبت مالکیت فکری به شماره ۹۴۳۶۹ و علاقه‌مند به حوزه‌های مدیریت و بازاریابی است.

بخشی از کتاب نکات پیش فروش کردن محصول

شما می‌توانید یک منو از محصولات خود تهیه کرده و در وبسایت خود منتشر کنید. هرگاه کاربری روی گزینه‌ای کلیک کند، به صفحه محصول هدایت شده و احتمال خرید افزایش می‌یابد.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۹,۹۰۰
تومان