دانلود و خرید کتاب هانا فرهاد سالاری نودژ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هانا اثر فرهاد سالاری نودژ

کتاب هانا

انتشارات:انتشارات گیوا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هانا

کتاب هانا نوشته فرهاد سالاری نودژ است. این کتاب را انتشارات گیوا برای تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی ایران منتشر کرده است.

درباره کتاب هانا

این کتاب روایتی از سردار شهید قاسم سلیمانی است.  این داستان یک داستان تخیلیِ ادغام شده در واقعیت است. موقعیت جغرافیایی و برخی صحنه‌های آن بر اساس واقعیت و خاطرات چند نفر از رزمندگان دفاع مقدس بازسازی شده است. بسیاری از این رزمندگان در کردستان نبوده‌اند؛ مثلا خاطره‌ای از عملیاتی در خوزستان، ایلام و... داشته‌اند. نویسنده آنها را در داستانش درکردستان بازسازی کرده‌است. به غیر از سردار سلیمانی و یازده نفر دیگر که با نام مستعار ذکر شده‌اند، هیچ یک از شخصیت‌های داستان وجود خارجی ندارند. داستان روایتی جذاب است که شما به قلب حوادث مهم می‌برد و با روایتی روان و عمیق به شما کمک می‌کند سردار قاسم سلیمانی را بهتر بشناسید. 

داستان‌ در موقعیت جغرافیایی آشنایی روایت می‌شود و همین موضوع کتاب را برای خواننده نزدیک و صمیمی کرده است. 

خواندن کتاب هانا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام عاشقان سردار قاسم سلیمانی پیشهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب هانا

در ابتدای جلسه، فریبرز سمندری از فرماندهان جوان گروه‌های مردم‌نهاد گفت:

– بر اساس اخباری که بچه‌های ما در پوشش تاجرانی که با آن طرف مرز درحال رفت و آمد هستند، کسب کرده‌اند، عراقی‌های بعثی در منطقه‌ای میان قلعه دیزل و سلیمانیه، دارند انبار مهمات و سکوهای پرتاب موشک مستقر می‌کنند تا زیرساخت‌های مهم منطقه را مورد هدف قرار دهند و از بین ببرند. ما اطلاعات دقیقی از این تجهیزات و اهداف دشمن نداریم. با وجود عشایر کردنشین عراقی، نمی‌توانیم این اهداف را بدون برنامه‌ریزی و نقشه دقیق حذف کنیم.

سرهنگ درویش‌نژاد گفت:

- از این رو باید طی یک عملیات، اهداف و موقعیت‌های جغرافیایی دشمن را شناسایی کنیم تا بتوانیم آنها را مورد هدف قرار دهیم. در غیر این صورت، این احتمال را می‌دهیم، بعد از پایان استقرار این سکوها، آنها مشابه چنین کاری را در کانی مانگا نیز انجام دهند و با استقرار سکو و پایگاه در این مناطق، می‌توان گفت تقریبا شمال غربی کشور در دسترس دشمن قرار می‌گیرد. از این رو می‌توانند زیرساخت‌های مهم منطقه را مورد هدف قرار دهند. ما، به هر شکل ممکن؛ باید این عملیات را با موفقیت انجام دهیم و در مرحله اول باید ارتفاعات دوپازه و بلفتح را از دشمن پس بگیریم.

حاج قاسم و سرهنگ جمعه‌پور از جای خود برخاستند و کنار نقشه‌ای که بر روی دیوار آویزان بود ایستادند و حاج قاسم به راه‌های انجام این عملیات اشاره کرد و گفت:

- ابتدا شما با پوششی غیر نظامی و کردی، در بیوران مستقر می‌شوید تا خوب با منطقه آشنا شوید. بعد از این‌که با منطقه آشنا شدید، از طریق جنگل و کوهستان که دشمن فکر انجام چنین عملیاتی از این مسیر را نمی‌کند، با افرادی قابل اطمینان که منطقه را خوب می‌شناسند، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان