دانلود و خرید کتاب کاربرد اطلاعات عملیاتی در C4I رمضانعلی آزاده‌دل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کاربرد اطلاعات عملیاتی در C4I

کتاب کاربرد اطلاعات عملیاتی در C4I نوشته رمضانعلی آزاده‌دل و احیاء یاوری است. کتاب کاربرد اطلاعات عملیاتی در C4I را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب کاربرد اطلاعات عملیاتی در C4I

این کتاب به موضوعاتی مانند تاریخچه اطلاعات عملیاتی، تعریف اطلاعات عملیاتی، وظایف اصلی عملیاتی مشخصات یک فرایند عملیاتی مناسب، سطوح مختلف اطلاعات عملیاتی و... ؛ نقش اطلاعات عملیاتی در ارتش، نقش اطلاعات عملیاتی در ساختار سامانه‌های C4I، نیازمندی به قابلیت همکاری متقابل در امر اطلاعات عملیاتی دفاعی، برتری اطلاعاتی و تأثیر آن در مأموریت و ... بررسی می‌کند. هم‌چنین اطلاعات عملیاتی راهبردی، ماهواره‌های SIGINT، عملیات طوفان صحرا و نقش SIGINT در آن، روسیه و SIGINT؛ اطلاعات عملیاتی از منابع انسانی، انواع Humint و علیت با ارزش بودن آن، دلایل انگیزشی برای یک منبع اطلاعاتی در فعالیت‌های HUMINT و نقش آن در میدان نبرد، ضد اطلاعات، سازمان جاسوسی و فعالیت‌های پنهان؛ تاریخچه و شرح عملیات IMINT، انواع تصاویر IMINT انواع سکوهای عکاسی یا تصویرسازی در IMINT؛ تاریخچه OSINT اطلاعات عملیاتی در عصر اطلاعات و نقش منابع آزاد در آن‌ها، OSINT و تجزیه و تحلیل تمام منابع OSINT در ارتش OSINT در میان هم‌پیمانان آمریکا، وضعیت OSINT در آسیا و اقیانوسیه، وضعیت OSINT در اروپا؛ اطلاعات عملیاتی از طریق سنجش و علایم MASINT وظایف و قابلیت‌های MASINT اطلاعات عملیاتی از منابع فنری، TECHINT، TECHINT مربوط به صحنه نبرد را تحلیل می‌کند.

خواندن کتاب کاربرد اطلاعات عملیاتی در C4I را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه علوم نظامی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان