دانلود و خرید کتاب مروری بر ادبیات و معرفی طرح های مهم C4I احیاء یاوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مروری بر ادبیات و معرفی طرح های مهم C4I

کتاب مروری بر ادبیات و معرفی طرح های مهم C4I اثر احیاء یاوری و مهدی فهیمی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه‌ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب مروری بر ادبیات و معرفی طرح های مهم C4I

فناوری اطلاعات و ارتباطات همانگونه که از اواسط دهه ١٩٨٠ روندها و ماهیت بسیاری از فرایندها و کارکردها را در حوزه‌های مختلف تغییر داده است و باعث افزایش بهره‌وری انجام کارها گردیده، در حوزه علوم نظامی نیز تأثیرگذار بوده و در علوم و فنون نظامی به‌عنوان C4I جنگ‌های نوین را راهبری می‌کند. سامانه‌های C4I کمک می‌کنند تا نیروهای نظامی با بهره‌گیری از برتری در عوامل سرعت، انسجام، وحدت و هماهنگی، بر دشمن فایق آیند. در اصل با به‌کارگیری C4I، نیروهای مسلح، وارد عصر جنگ‌های نوین شده و بسیار مؤثرتر از نیروهای متعارف و قراردادی عمل خواهند کرد.

عناوین فصول این کتاب عبارتند از:

فصل اول: جایگاه C4I در نیروهای نظامی پیشرفته

فصل دوم: اصل قابلیت تعامل بین سیستم‌ها

فصل سوم: امنیت در سیستم‌های اطلاعاتی

فصل چهارم: اصل فرایندهای اداری و فرهنگ سازمانی

فصل پنجم: چارچوب معماری در سامانه‌های C4ISR

فصل ششم: مروری بر سامانه‌های C4ISR

خواندن کتاب مروری بر ادبیات و معرفی طرح های مهم C4I را به چچه کسانی پیشنهاد می‌کیم

علاقه‌مندان به مباحث حوزه صنایع دفاعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان