دانلود و خرید کتاب پر سیاه و دم پشمالو منیره عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پر سیاه و دم پشمالو اثر منیره عابدی

کتاب پر سیاه و دم پشمالو

معرفی کتاب پر سیاه و دم پشمالو

کتاب پر سیاه و دم پشمالو از مجموعه فلسفه برای کودکان اثر منیره عابدی و پریسا اختیاری است که در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است. این مجموعه به کودکان در شکل‌گیری تفکر فلسفی کمک می‌کند.

درباره مجموعه فلسفه برای کودکان

آموزش فلسفه به کودکان، از جمله مباحثی است که در سال­‌های اخیر، در کشور ما به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است. در این برنامه، نظریات فلسفی به کودکان تدریس نمی­‌شود. بلکه اهدافی چون رشد عقلانیت، کمک به حقیقت‌­یابی، رشد ارزش­‌شناسی و ارزش­‌گذاری، رشد اخلاق و فضایل اخلاقی و در یک کلام رشد همه‌جانبه­ شخصیت کودکان مد نظر است. برای تحقق این اهداف در برنامه‌ فلسفه برای کودکان، کتاب‌های داستانی ویژه‌ای تألیف و در سراسر جهان به فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف ترجمه شده است. اما تجربه­ مؤلفان در عمل، نشان­گر عدم کارایی این داستان‌ها در مورد کودکان ایرانی بود که این امر می‌­تواند به دلیل درک نشدن ان داستان‌ها از سوی بچه‌های ایرانی باشد.

مجموعه فلسفه برای کودکان بر آن است تا کودکان را در رشد تفکر فلسفی با داستان‌هایی جذاب و ایرانی همراهی کند.

یک روز کلاغ پرسیاه و خرگوش دم‌پشمالو یک سیب درشت و رسیده پیدا می‌کنند. هر کدام از آنها مدعی است که اول خودش سیب را دیده و سیب مال اوست. پس نزدیک است با هم دعوایشان بشود اما دم پشمالو پیشنهاد می‌دهد به جای دعوا کردن پیش کسی بروند که مشکل آنها را حل کند.

خواندن مجموعه فلسفه برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان، معلمان و والدین می‌توانند از این داستان‌ها براری رشد، تقویت و هدایت شیوه تفکر و استدلال کودکان در جهت رسیدن به تفکر پرسش‌گرانه، سازنده، منطقی و انتقادی استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۷۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان