دانلود و خرید کتاب ۱۹+۱ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی بابک مولوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۹+۱ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی اثر بابک مولوی

کتاب ۱۹+۱ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی

معرفی کتاب ۱۹+۱ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی

کتاب ۱+۱۹ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی نوشته بابک علوی است. این کتاب گام‌هایی کوچک و به زبان ساده و عملی، اما طلایی که موفقیت را در فروش و بازاریابی به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب ۱+۱۹ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی

بدون شک مقوله علم و فروش و بازاریابی در عصر حاضر یکی از پویاترین و جذاب ترین بحث‌های تمام جوامع دنیا است که با توجه به گسترش روزافرون این علوم و زیر شاخه‌های آن فعالان این عرصه با حجم گسترده‌ای از اطلاعات طبقه بندی و غیر طبقه‌بندی شده مواجه هستند که گاه بسیار پیچیده و در حد سطوح بالای دانشگاهی است. کتاب حاضر با ساده سازی، خلاصه کردن مباحث و با رویکردی جهانی جهت استفاده تمام فعالان فروش و بازاریابی، اعم از حرفه‌ای و آماتور، همراه با ذکر مثال‌های عینی و قابل لمس، برای مخاطب ایرانی نوشته شده و حاصل تجربه بیست سال کار و تلاش نویسنده در زمینه فروش و بازاریابی است تا به این ترتیب، با چنین راهکارهایی گام هایی جهت ارتقا سطح علمی و عملی مخاطبان گرامی در این عرصه برداشته شود.

خواندن کتاب ۱+۱۹ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ۱+۱۹ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی

پس تا اينجا به اين موضوع رسیديم که تمام انسان‌ها در طول تاريخ هدف داشته‌اند ولی مورد مهم و اصلی و قابل بحث، در تعیین هدف و مشخص کردن دقیق آن می‌باشد. اما شخص فروشنده و بازارياب به غیر از اينکه مانند ساير افراد بايد هدف زندگی خود را روشن سازد و گام به گام به سمت آن هدف پیش رود، بايستی «هدف فروش» خود را نیز داشته باشد که اين را می‌تواند از مدير خودش به طور مستقیم بگیرد يا شخصا تعیین نمايد که در پايان سال تعداد مشتريان فعال شده‌اش بايد به چند مشتری برسد و يا در پايان سال میزان فروش کلی از لحاظ مبلغی چه میزان بايد باشد و بهتر است که هدف گذاری را ابتدا از زمانهای پنج ساله يا سه ساله شروع نمايد و سپس بر مبنای آن هدف يک ساله‌اش را مشخص نمايد. اين هدف گذاری يک ساله، اهمیت فراوانی دارد چون مغز و سیستم عصبی پس از اين هدف گذاری بر پايه‌ی فیزيولوژيک خود اين هدف را برای يک سال خورشیدی و همزمان به صورت غريزی به چهار فصل تقسیم می‌نمايد، سپس برای شخص راحت‌تر می‌شود؛ زيرا با تعیین هدف سالانه، چهار هدف فصلی سه ماهه تعیین می‌شود و پس از آن با توجه به روحیات شخص فروشنده، خود او يا مسئول و مدير مستقیمش می‌تواند اين هدف را تکه‌تکه نموده و برای هر ماه و يا حتی برای هر هفته هدف گذاری نمايد تا هم عظمت و قدرت هدف نهايی حفظ شود و هم چون اهداف هفتگی و ماهانه کوچک هستند، شخص فروشنده جهت رسیدن به آنها انگیزه و شوق کافی داشته باشد. شخص بايد اين هدف و انگیزه را نوشته و هر لحظه مقابل چشمانش داشته باشد و اختلاف مسیر طی شده با مسیر باقی مانده را روزانه بررسی نمايد و نقاط ضعف خود را شناسايی کرده و در جهت رفع آنها و تبديلشان به نقاط قوت اقدام نمايد تا در مسیر رسیدن به هدف يک ساله قرار بگیرد.

نکته جالب در هدف گذاری اين است که بعد از مدتی شخص در مسیر هدف قرار می‌گیرد و روزانه مسیر را رصد می‌کند و خود به خود و بدون صرف انرژی اضافی، راحت می‌تواند بقیه مسیر را به سمت هدف به صورت غريزی طی کند. از اهمیت هدف گذاری صحیح هر چقدر صحبت شود، باز هم کم است؛ زيرا در واقع اين پديده نقشه‌ی راه زندگی می‌باشد و در بحث فروش، نقشه‌ی راه موفقیت و يا شکست در امر فروش است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان