دانلود و خرید کتاب همگام با مدیران موفق سیدعلیرضا شفیعی مطهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همگام با مدیران موفق اثر سیدعلیرضا شفیعی مطهر

کتاب همگام با مدیران موفق

معرفی کتاب همگام با مدیران موفق

کتاب همگام با مدیران موفق نوشته سیدعلیرضا شفیعی مطهر است. این کتاب را انتشارات تیک برای فعالان حوزه کسب و کار منتشر کرده است.

درباره کتاب همگام با مدیران موفق

پویش هر راه ناهموار و نیل به‌سوی هدف‌های دشوار، جز با شناخت فراز و نشیب‌های راه و چالش‌های گاه‌وبیگاه ممکن نیست. مدیرانی می‌توانند راه‌های نرفته و سنگال‌های نکوفته را با کامیابی بپیمایند که پیش از گام نهادن در راه، زیروبم، بیش‌وکم، و نوش و الم راه را شناسایی کنند، آن‌گاه صعود به قلل رفیع رفعت و نیل به اهداف مدیریت را آغاز کنند.

شرایط مختلف و نیازهای گوناگون انسان‌ها در عصر حاضر، باعث ظهور و گسترش روزافزون سازمان‌ها و مؤسسات مختلف شده است و ضرورت وجود این سازمان‌ها در اداره شئون زندگی انسان امروزی، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. بدیهی است که سازمان‌ها زمانی می‌توانند در انجام رسالت و رسیدن به اهداف خود موفق شوند که از مدیریتی توانمند و کارآمد برخوردار باشند، زیرا «مدیریت»مهم‌ترین عامل تداوم حیات موفق یک سازمان است و نقشی بسیار مهم و حیاتی در رشد، بالندگی و پیشرفت سازمان، بر عهده دارد. باتوجه‌به اهمیت مدیریت در جهان معاصر، هریک از صاحب ‌نظران سعی کرده‌اند که تعاریف بهتر و جامع‌تری را برای آن ارائه دهند و شاید بر این تعریف اتفاق نظر داشته باشند که: «مدیریت عبارت است از دانش و هنر به‌کارگیری منابع سازمانی (انسانی، مالی، فیزیک و اطلاعاتی) برای دستیابی به اهداف سازمان، به شیوه مطلوب». امروز در آستانه آغازین سال‌های هزاره سوم میلادی جهان شاهد این واقعیت است که عنصر تفکر، تدبر، تحقیق و تفقه، زیربنای مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌ها در شصت کشور جهان و عامل رشد و پیشرفت آنها شده است.

مدیریت مبتنی بر جلب مشارکت همگانی کوشیده تا همه افراد جامعه را به مشارکت در اداره خردمندانه همه امور فراخواند. امروز مشاهده می‌کنیم که هر دقیقه صد اختراع، اکتشاف، ابداع و نوآوری در کشورهایی همچون ژاپن، آلمان، و غیره رخ می‌دهد. امروز مشاهده می‌کنیم که با مشارکت مردم، جرم و جنایت در کشور ژاپن به پایین‌ترین حد در جهان کاهش‌یافته است.

ناهنجاری‌ها در جامعه مدیریت شده به صفر می‌رسد و هنجارها و رفتارهای طبیعی و فطری نهادینه می‌شود. جامعه آرمانی مدیریت عقلانی، جامعه‌ای است که تولید در آن وجود دارد، ولی تکاثر به صفر می‌رسد. ایجاد تعادل و عدالت و رفع تبعیضات در ایجاد جامعه مدنی یک اصل اساسی است. داشتن یک اقتصاد سالم که نعمات را عادلانه بین همه مردم تقسیم کند، زمینه‌ساز ساختن جامعه عدالت‌محور است. رشد خلاقیت و شکوفایی فکری و ذهنی، جامعه مدنی برتر را خلق می‌کند. با داشتن یک اقتصاد سلامت و خوب می‌توان امیدها و آرزوها و خلاقیت‌ها را به نتیجه رساند. در جامعه مدنی مدیریت شده، همه چیز تعریف شده است. همه چیز بر اساس میزان و استاندارد است. سرمایه‌ها باید در جهت منافع همگانی مردم هدایت شوند.

این کتاب به شما کمک می‌کند دید کاملی از یک مدیریت خوب داشته باشید و بتوانید در موقعیت‌های متفاوت درست تصمیم بگیرید و در راه ساخت ایرانی اسلامی و پیشرو موفق باشید. 

خواندن کتاب همگام با مدیران موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان