دانلود و خرید کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری احسان امیدبخش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری اثر احسان امیدبخش

کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری

معرفی کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری

کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری نوشته احسان امیدبخش با زبانی ساده به معرفی و شناسایی تهدیدات فضای سایبری برای کودکان و روش‌های مواجه شدن با این تهدیدات که منجر به افزایش امنیت کودکان در این محیط می‌شود، می‌پردازد.

درباره کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری

از اهداف این کتاب آشنایی با اصطلاحات فضای سایبری، اینترنت و ...، اطلاع از اینکه کودکان ما برای چه موضوعاتی آنلاین می‌شوند، محافظت از کودکان در زمانی که آنلاین هستند،آموزش به کودکان جهت انتخاب های هوشمندانه در زمانهایی که آنلاین هستند و توانایی شروع یک بحث درباره امنیت در فضای سایبری با دوستان و آشنایان است.

خواندن کتاب محافظت از کودکان در فضای مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که در تربیت کودک نقش دارند پیشنهاد می‌کنیم تا به کمک راهکارهای آن بتوانند امنیت کودکان خود در فضای ناشناخته و مملو از خطر سایبری را تامین نمایند.

بخشی از کتاب محافظت از کودکان در فضای سایبری

تهدیدهای مربوط به ایمنی کودکان

به طور کل تهدیدهای مربوط به ایمنی کودکان در اینترنت شامل وب سایت‌های خطرناک یا نامناسب، بدافزارها و نحوه دانلود آنها در رایانه‌ها و تلفن‌ها، کلاهبرداری‌های آنلاین و شکارچیان جنسی است.

گزینه‌های محافظت از فرزندان شامل کنترل والدین، برنامه‌ها و نرم افزار ردیابی فعالیت آنها است. اما موثرترین راه برای ایمن نگه داشتن فرزندانتان این است که با آنها در مورد خطرات آنلاین صحبت کنید تا بدانند چگونه از آنها جلوگیری کرده و چگونه در صورت بروز مشکل به شما مراجعه کنند.

ایمنی اینترنتی برای فرزندان به آگاهی والدین از خطرات آنلاین و درک اینکه که چگونه به کودکان و نوجوانان خود کمک کنند تا آنها از بروز این خطرات جلوگیری کنند بستگی دارد.

****

شما به عنوان والدین فرزندانی که در سنین اولیه رشد (۷ الی ۱۵سال) هستند، دارای یک افتخار منحصر به فرد هستید که متخصصان آن را "اولین نسل والدین اینترنتی" می‌نامند. این به چه معنی است؟

این بدان معنی است که فرزندان ما اولین نفراتی هستند که با اینترنت به عنوان بخش عادی و روزمره از زندگی خود پرورش می‌یابند. جای تعجب نیست که بسیاری از ما ناراحت باشیم، زیرا همواره دغدغه درک تاثیر این رسانه برای فرزندان و خانواده‌هایمان را داشته‌ایم.

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کودکان ما از اینترنتی امن و به صورت کاملاً آگاهانه و خردمندانه استفاده می‌کنند.

با این حال بسیاری از ما مطمئن نیستیم که چطور باید این امر را محقق کنیم. به ویژه از آنجایی که کودکان ما تمایل بیشتری در استفاده از دنیای مجازی و اینترنت نسبت به ما دارند!

شما ممکن است وسوسه شوید تا آنجایی که ممکن است فرزندتان را در استفاده از اینترنت محافظت کنید. اما زندگی روزمره ما به گونه‌ای عجیب وابسته به استفاده از اینترنت می‌باشد طوری که باید استفاده از آن راحت و میسر باشد.

در بعضی موارد، فرزند شما بدون نظارت آنلاین خواهد بود پس باید اطمینان داشته باشید که فرزند شما مقررات ایمنی اولیه را همانند عبور به تنهایی از خیابان می‌داند و ضمن رعایت برای آنچه که ممکن است با آن روبرو شود، آماده شده است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان