دانلود و خرید کتاب زن زیبایی که به ماه پرواز می کند دوآن لیکسین ترجمه سمیه نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زن زیبایی که به ماه پرواز می کند اثر دوآن لیکسین

کتاب زن زیبایی که به ماه پرواز می کند

معرفی کتاب زن زیبایی که به ماه پرواز می کند

کتاب الکترونیکی «زن زیبایی که به ماه پرواز می کند» از دوآن لیکسین و سمیه نوروزی - گروه انتشاراتی ققنوس. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

داستان زن زیبایی که به ماه پرواز می کند از زمانی آغاز می‌شود که در آسمان ده تا خورشید بود و همهٔ گیاهان و حیوانات داشتند از گرما از بین می‌رفتند تا اینکه جوانی سعی می‌کند این خورشیدها را از بین ببرد.

درباره مجموعه افسانه‌های مشهور چین

یکی از آرزوهای بچه‌‌ها این است که وقتی دست به وسایل‌شان می‌زنند، تبدیل شود به چیزی که آرزو دارند؛ مثل هفت برادرخواهر فناناپذیر که وقتی تصمیم می‌‌گیرند از مسیر دریا به خانه بروند، دست به هرچی می‌زنند تبدیل می‌‌شود به وسیله‌های که بتوانند با آن روی دریا راه بروند. یکی کدویش را تبدیل به قایق می‌کند و دیگری سوار شمشیرش می‌شود تا با آن از روی آب رد شود. یکی دیگر از رویاهای بچه­‌ها یا حتی بزرگترها این است که هیچ وقت نمیریم؛ مثلا تبدیل شویم به خدای پریان و تا ابد بتوانیم زندگی کنیم؛ مثل قصۀ زن زیبایی که به ماه پرواز می‌کند. چه خوب می‌شد آدم‌خوب‌ها به هر آرزویی که داشتند می‌رسیدند. مثلاً چه می‌‌شد اگر کسی آن بالا بالاها نشسته بود و هرچه دل‌مان می‌خواست به‌مان هدیه می‌داد؟ مثل قصۀ اسب سفیدی که به ساز تبدیل می‌شود. افسانه‌ها پُر اَند از این قصه‌‌ها؛ از آدم‌هایی که مثل ابرمردِ مجموعۀ ما آن‌قدر قدرت دارند که بتوانند آسمان را بالای سرشان نگه دارند؛ از دخترانی که تبدیل می­شوند به پرنده که بتوانند با پرنده‌‌های دیگر گروه درست کنند و از دریا انتقام بگیرند تا دیگر کسی را غرق نکند؛ از زن‌‌هایی که با مهربانی هرچه بلدَند به دیگران یاد می‌‌دهند و... مجموعۀ افسانه‌‌های مشهور چین را هم بچه‌ها دوست دارند. هم بزرگ‌ترها.

مجموعه افسانه‌های مشهور چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالانی که مایل هستند با افسانه ها و داستان‌های مشهور چینی آشنا شوند.

بخشی از کتاب زن زیبایی که به ماه پرواز می کند

هویی زندگی خوبی برای مردم درست کرده بود و همه قدردان او بودند. آن ها از محصوالتشان برای او غذا کنار می گذاشتند و به خانه اش می آوردند. هویی همسری داشت به اسم چانگ ای. او زنی بود زیبا، بااستعداد و مهربان. مهمان هایش هرگز دست خالی خانه اش را ترک نمی کردند. او به آن ها غذاهای خانگی خوشمزه می داد و میوه هایی که خودش خشک کرده بود. چانگ ای و هویی, هر دو, نزد مردم بسیار محترم بودند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان