دانلود و خرید کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها محمد بیهقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها اثر محمد بیهقی

کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها

نویسنده:محمد بیهقی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها

کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها نوشته محمد بیهقی است. این کتاب پژوهشی جامع و دقیق در زمینه بازدهی ابزار بانکداری جدید در سهام است.

درباره کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها

صنعت بانکداری، ازجمله صنایع مهم ومطرح دنیا است و گسترش روزافزون دانش بشری درزمینه علوم الکترونیکی سبب شده است ‌که این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانک‌ها در ‌کشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه ای، متخصص در افزایش منابع مالی شر‌کت‌ها و جمع‌آوری و تبادل اطلاعات لازم برای مشتریان خود عمل می‌‌کنند و یکی از موتورهای محر‌ک اقتصادی هر ‌کشور محسوب می‌شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن‌ها برقرار شود.

نویسنده تلاش دارد در این کتاب به بررسی تاثیر ابزارهای جدید بانکداری بر بازده سهام بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و نیز تاثیر دستگاههای ATM ، تاثیر اینترنت بانک و همراه بانک بر بازده سهام این بانک‌ها بپردازد. در این کتاب روش تحقیق از نوع همبستگی است، در این روش رابطه و تاثیر میان متغیرها بر اساس هدف تحقیق تحلیل می‌شود. همچنین این پژوهش از نظر دسته‌بندی تحقیقات بر حسب نحوه جمع‌آوری داده‌ها، یا به عبارت دیگر طرح تحقیق، تحقیقی توصیفی به شمار می‌رود که به توصیف ویژگی‌های نمونه و سپس تعمیم این ویژگی‌ها به جامعه آماری پرداخته است. تحقیقات توصیفی خود بر چند دسته هستند که در این پژوهش، نوع پیمایشی آن به‌کار رفته است. با تحقیق پیمایشی به توصیف، پیش‌بینی و تحلیل ارتباط میان متغیرها پرداخته می‌شود. بنابراین می‌توان گفت این تحقیق بر اساس روش، از نوع توصیفی-پیمایشی است. بنابراین، روش این تحقیق بر مبنای هدف کاربردی است. در این تحقیق نمونه‌ای به تعداد ۹۹ نفر مرد و زن از کارکنان شاغل در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران انتخاب و پرسشنامه سر‌کوال با طیف لی‌کرت ۵ گزینه‌ای بین آن‌ها توزیع شد و پس از وارد ‌کردن داده‌ها در نرم افزار SPSS مقدار آلفای ‌کرونباخ برای پرسشنامه ۷۱/۰به‌دست آمد که حا‌کی از پایای و روایی داده‌های گردآوری شده است. در این کتاب می‌توانید اطلاعات کاملی درباره بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها به‌دست آورید.

خواندن کتاب بررسی اثر ابزارهای جدید بانکداری الکترونیکی بر بازده سهام بانک ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه بانکداری پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۶۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان