دانلود و خرید کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی (۹) رضاعلی نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی (۹) اثر رضاعلی نوروزی

کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی (۹)

معرفی کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی (۹)

کتاب حاضر جلد نهم از مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی اثر مشترک رضا علی نوروزی و منیره عابدی است که در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است. این مجموعه که در کتابنامه رشد معرفی شده، برگزیده همایش خادمان فرهنگ مکتوب و نامزد جشنواره اولیاء و مربیان و جشنواره رشد بوده است.

درباره مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی

آموزش فلسفه به کودکان، از جمله مباحثی است که در سال­‌های اخیر، در کشور ما به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است. در این برنامه، نظریات فلسفی به کودکان تدریس نمی­‌شود. بلکه اهدافی چون رشد عقلانیت، کمک به حقیقت‌­یابی، رشد ارزش­‌شناسی و ارزش­‌گذاری، رشد اخلاق و فضایل اخلاقی و در یک کلام رشد همه‌جانبه­ شخصیت کودکان مد نظر است. برای تحقق این اهداف در برنامه‌ فلسفه برای کودکان، کتاب‌های داستانی ویژه‌ای تألیف و در سراسر جهان به فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف ترجمه شده است. اما تجربه­ مؤلفان در عمل، نشان­گر عدم کارایی این داستان‌ها در مورد کودکان ایرانی بود که این امر می‌­تواند به دلیل درک نشدن ان داستان‌ها از سوی بچه‌های ایرانی باشد.

مجموعه کتاب­‌های داستان­‌های فکری برای کودکان ایرانی بر آن است تا داستان‌هایی از آثار و مفاخر گذشته­ فرهنگی کشور را که هم زمینه‌­ای برای بحث‌های فلسفی دارد و هم می‌تواند برای حل مشکلات موجود در جامعه مؤثر باشد، برای کودکان بازسازی کند و طرح بحث­‌ها و کارعملی‌­های فلسفی متناسب با هر کدام را ارائه دهد.

خواندن مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان، معلمان و والدین می‌توانند از این داستان‌ها براری رشد، تقویت و هدایت شیوه تفکر و استدلال کودکان در جهت رسیدن به تفکر پرسش‌گرانه، سازنده، منطقی و انتقادی استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان