دانلود و خرید کتاب تبلیغات و حریم خصوصی شهرام خوش‌رفتار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تبلیغات و حریم خصوصی اثر شهرام خوش‌رفتار

کتاب تبلیغات و حریم خصوصی

معرفی کتاب تبلیغات و حریم خصوصی

کتاب تبلیغات و حریم خصوصی نوشته شهرام خوش‌رفتار، آرمین شهدوززاده و هانیه قاسم‌پور است که در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تبلیغات و حریم خصوصی

این تحقیق درک و فهم مصرف کنندگان از تبلیغات خصوصی و شخصی، یک گرایش جدید و در حال ظهور از تبلیغات آنلاین در داخل سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این شیوه و روال کار بسیار متعهدانه است اما با تعدادی از موضوعات خصوصی پیوند خورده است و در نتیجه مستلزم تحقیق و بررسی فراوان در این زمینه است. سوابق و نتایج در مورد نگرانی‌های خصوصی مصرف کننده در مورد تبلیغات خصوصی و شخصی به منظور کمک به آشکار کردن و کشف عواملی است که تعیین میکنند که این شیوه و روال که از روی علاقه یا با پرخاشگری و نارضایتی توسط مشتری درک و استنباط می‌شود از لحاظ تجربی مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین تاثیراتی را که این ادراک و فهم بر روی قصد و نیت رفتاری مصرف کنندگان دارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

مباحث نظری در خصوص موضوع در چند قسمت در این فصل ارائه شده است که شامل مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق، فرضیه های تحقیق، مدل مفهومی تحقیق، روح تحقیق و تعاریف نظری و عملیاتی تحقیق است.

 خواندن کتاب تبلیغات و حریم خصوصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به علوم اجتماعی و ارتباطات و فعالان عرصه تبلیغات مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۱۱,۶۰۰
تومان