دانلود و خرید کتاب زمین شناسی در اطراف ما آمنه تربت‌اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمین شناسی در اطراف ما اثر آمنه تربت‌اصفهانی

کتاب زمین شناسی در اطراف ما

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زمین شناسی در اطراف ما

کتاب زمین شناسی در اطراف ما نوشته‌ی آمنه تربت اصفهانی است و توسط انتشارات آفتاب گیتی منتشر شده است. کتاب زمین شناسی در اطراف ما درمورد حفاظت از زمین‌هایی است که از اهمیت بالایی برخوردارند و حفظ آن‌ها برای بقای زندگی انسان واجب است.

درباره کتاب زمین شناسی در اطراف ما

در داخل مناطق شهری و روستايی، و در بین مردم، حفاظت از (سايت‌ها) يعنی مکان‌هايی که ارزش زمین‌شناسی دارند بیشترين و مهمترين توجه را در بین حفاظت از میراث زمین‌شناسی دارد که در کتاب زمین شناسی در اطراف ما به‌طور کامل در این مورد صحبت شده است. سايت‌ها، معدن‌های متروکه، چاله‌ها و گودال‌ها و رخنمون‌های طبیعی و مناظر طبیعی در محیط شهری خیلی نادر و کم هستند . اما ساختمان‌ها، قبرستان‌ها و پارک‌ها در مناطق شهری کم نیستند. اين بخش‌ها حاوی قسمت‌هايی هستند که تغییرات طبیعی در زمین‌شناسی شهری را منعکس می‌کنند. ارتباط موثر و پیوسته رشد شهری با زمین‌شناسی و نیاز استفاده از زمین‌شناسی شهری در بالا بردن و بهبود بخشیدن آگاهی بیشتر در مورد حفاظت از محیط‌زيست هم در کتاب زمین شناسی در اطراف ما بررسی می‌شود. به بیانی ديگر زمین‌شناسی و محیط‌زيست دو مولفه جدا‌نشدنی هستند که پیشرفتشان به افزايش آگاهی عمومی و کمک مردم هر منطقه نیاز دارد .

خواندن کتاب زمین شناسی در اطراف ما را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب زمین شناسی در اطراف ما برای انسان‌هایی جالب است که به محیط‌زیست و محل زندگی خودشان ارزش قائل‌اند و در تلاشند تا کمترین آسیب را به طبیعت وارد کنند.

بخش ‌هایی از کتاب زمین شناسی در اطراف ما

زمین‌شناسی شهری از همه نظر برای حفاظت از میراث زمین‌شناسی مهم است و زمینه‌هايی را فراهم می‌کند که بهترين ذخاير به‌وسیله بالا بردن اگاهی عمومی مردمی و بالا بردن جذابیت برای افراد عمومی در علم زمین‌شناسی باعث محافظت از آن شود. 80 درصد جمعیت کشور در جوامع شهری زندگی می‌کنند. فقط مقیاس کمی از افراد در ارتباط مستقیم با پديده‌های زمین‌شناسی و مناظر طبیعی هستند و هنوز هم به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند . آن هم افرادی هستند که در کنار شهرها و يا در روستاها زندگی می‌کنند. برای باقی ماندن دانش و علاقه زمین‌شناسی بین مردم نیاز داريم که تاثیر عمیق و نفوذ ثابتی در هواخواه‌ها و نیروی تازه آموزش ديده داشته باشیم .

اين مورد خیلی برای زندگی‌های امروز ضروری است. زمین‌شناسی اکنون قسمتی از چرخه طبیعت است و بسیار لازم است که از منابع زمین‌شناسی برای دانش‌اموزان شهری در مدرسه‌ها گفته شود .بعد از همه اين‌ها اين کودکان هستند که توان حفاظت و يا تخريب میراث زمین‌شناسی و طبیعی ما را در آينده خواهند داشت .حفاظت به بالا بردن اگاهی و به تپش انداختن قلب‌ها و ذهن‌های مردم عادی در مورد زمین‌شناسی وابسته بسیار مرتبط است. ارزش پديده‌های طبیعی و منطق زيبا وقتی مشخص می‌شود که در محیط محلی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد پس بايد نسبت به بالا بردن توجه مردم درباره پديده‌هايی که هرروز از کنار ان‌ها عبور می‌کنند ولی هیچ توجهی نمی‌کنند کاری انجام دهیم .

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۶۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان