دانلود و خرید کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن) الیزابت ویلسون ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن) اثر الیزابت ویلسون

کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن)

معرفی کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن)

ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم نوشته الیزابت ویلسون را با ترجمه امیرحسین‌ میرزائيان می‌خوانید. این اثر کتابی در حوزه روان‌شنناسی برای زنان است که به انها کمک می‌کند ارزش‌های خود را بیشتر و بهتر بشناسند و توانایی‌هایشان را ازتقا دهند.

درباره کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم

در این مجموعه، ایزدبانو استعاره از زنی کامل است که می‌داند چه می‌خواهد و برای آنچه می‌خواهد نقشه‌ای پیش رو دارد. بدین ترتیب، نخستین پرسش برای شما این است که به راستی خواهان چه چیزی هستید. برای پاسخ به این پرسش باید درک درستی از آنچه شما را شادمان می کند، آنچه به شما انگیزه و الهام می بخشد، نیروهایی که زندگی شما را شکل می‌دهند و حوزه‌هایی از زندگی که بدان‌ها بی اعتنا بوده‌اید داشته باشید. 

«چندکارگی» واژه ای مدرن برای توضیح توان طبیعی زنان است که در طول هزاران سال برای بشر واضح و آشکار بوده است. زنان توان آن را دارند که در زمان واحد چند نقش متفاوت را ایفا کنند. یونانیان باستان این نکته را به خوبی می‌دانستند و این توان بالقوه زنان را با جلوه دادنش در جمع ایزدبانوان خود جاودانه کردند. هر کدام از خاصه های نیرومند این ایزدبانوان تجسم کهن الگوی زنان بودند. ما می‌توانیم تمامی این خاصه‌ها را به عنوان زنی کامل در زندگی‌مان داشته باشیم؛ اما همیشه به طریقی خود مانع از این موضوع می‌شویم. ما توان آن را داریم که در طول زندگی‌مان از انرژی استعاری ایزدبانوان مختلف بهره بگیریم، اما برای این کار لازم است که نخست آنها را بشناسیم. 

این کتاب ایزدبانوان گوناگون را به شما معرفی می‌کند و کمک می کند تا ایزدبانوی درونی خود را بشناسید و او را تقویت کنید.

خواندن کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه زنان و دختران مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم

 همه‌ی ما در زندگی از ناملایمات و واژگونی بخت سهمی برده‌ایم، و لازمه‌ی طرح جایگزین آن است که بتوانیم به شِمای کلی زندگی‌مان با بیطرفی بنگریم و مرزهای بالقوه‌ی میان آشفتگی و ثبات آن را تشخیص دهیم. برای مثال:

- اگر در وضعیت شغلی ناپایداری زندگی می‌کنید، طرح جایگزین شما کاری است که وقتی برگه‌ی اخراج را روی میزتان می‌گذارند باید انجام دهید.

- اگر درگیر روابط عاطفی پیچیده‌ای هستید، طرح جایگزین شما کاری است که وقتی رشته‌ی این روابط از هم گسیخت باید انجام دهید.

- اگر وضعیت سلامتی شما خوب نیست، طرح جایگزینتان پیدا کردن راهی برای گذران امور مالی در صورت ازکارافتادگی شماست.

لطفاً این حرف‌ها را به حساب بدبینی من نگذارید. من نه می‌خواهم غرورتان را جریحه‌دار کنم و نه قصد آن را دارم که بگویم زندگی شادمان شما به زودی بر سرتان خراب خواهد شد. من فقط به دنبال ضد استرس کردن زندگی شما هستم و داشتن طرح جایگزین بهترین راه برای نیل بدین مقصود است. البته هیچ‌کس نمی‌گوید که شما خدای ناکرده برای همه‌ی امورتان دست به دامان طرح جایگزینی می‌شوید، اما داشتن طرح جایگزین برای نیمه‌شب‌های بی‌خوابی شما که افکار منفی در سرتان چرخ می‌زنند پشتوانه‌ای ارزشمند است. آیا چنین شب‌هایی را تجربه کرده‌اید؟ با داشتن طرح جایگزین اگر دوباره چنین شب‌هایی به سراغتان بیایند نگرانی شما فقط سی ثانیه طول خواهد کشید، زیرا این فکر به سرعت به ذهنتان می‌آید که «یادم آمد، اگر همه چیز هم خراب شود باز طرح جایگزینی برای پیش بردن کارهایم دارم.» و بعد غلتی می‌زنید و دوباره به خواب می‌روید.

یک نکته برای شما:

همین فردا یک حساب بانکی جدید برای طرح جایگزین مالی‌تان باز کنید. شروع به ریختن تدریجی پول در این حساب کنید تا جایی که بتوانید مخارج سه ماه زندگی‌تان را از آن تأمین کنید. با دانستن این‌که اگر اوضاع مالی‌تان برهم بریزد تا مرتب شدن اوضاع پول کافی دارید زندگی‌تان به مراتب آرامش‌بخش‌تر خواهد شد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۲۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان