دانلود و خرید کتاب قیچی استعمار حسن بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قیچی استعمار اثر حسن بابایی

کتاب قیچی استعمار

نویسنده:حسن بابایی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قیچی استعمار

کتاب قیچی استعمار، تحلیلی بر پیدایش سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی اثر حجت الاسلام والمسلمین حسن بابایی می باشد که توسط انتشارات سیمای فلق منتشر شده است. ویراستار این اثر فاطمه زین‌الدینی است. . طی سالهای اخیر بارها رهبر معظم انقلاب امت اسلامی را از تهدیدی خطرناك به نام تشیع انگلیسی و سنی آمریکایی برحذر داشته‌اند؛ تشیعی كه با حمایت سرویس اطلاعاتی كشورهای غربی حمایت و ترویج میشود و با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی، تمام توان خود را برای پیوند شیعه با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فرق اسلامی قرار داده است. این تشیع اگرچه طبق شواهد و اسناد وابستگی كامل به انگلیس دارد - به عنوان نمونه حمایتهای همه جانبه از مبلغین این جریان - اما همین كه این جریان خواسته یا ناخواسته در حال خدمت به منافع استعمارگران میباشد، كافی است تا آن را تشیع انگلیسی بنامیم

درباره کتاب قیچی استعمار

راهکارهای نظام سلطه جهت مقابله با خط اصیل اسلامی و شیعی متفاوت و متنوع است و در هر برهه ای به اشکال جدید رونمایی می شود که ماهیت و هدف آنها یکسان بوده و مأموریت واحدی را دنبال می کنند، اما یکی از محورهای ثابت این جریان طی سالهای اخیر اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به بهانه های مختلف بوده است. تفرقه افکنی بین مسلمانان در حالی همچنان در دستور کار مقامات آمریکایی و انگلیسی قرار دارد که بیشترین صدمات را این دو کشور به منافع ملی و عمومی مسلمانان جهان وارد کرده اند. تشیع انگلیسی کلیدواژه ای است که اخیراً بر سر زبان ها افتاده آن هم پس از «اسلام آمریکایی » که حضرت امام آن را در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند. طی سال های اخیر بارها رهبر معظم انقلاب امت اسلامی را از تهدیدی خطرناک به نام تشیع انگلیسی و سنی آمریکایی برحذر داشته اند؛ تشیعی که با حمایت سرویس اطلاعاتی کشورهای غربی حمایت و ترویج می شود و با هزینه های سنگین تبلیغاتی، تمام توان خود را برای پیوند شیعه با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فرق اسلامی قرار داده است.

کتاب قیچی استعمار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که مایل هستند دربارهٔ دلایل تفرقه‌اندازی بین شیعه و سنی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بخشی از کتاب قیچی استعمار

مرحوم حجت الاسلام محمد دشتی میگوید: «در روزهای بسیار سخت و اندوه باری که حضرت امام خمینی از عراق بیرون رفتند و کویت با اقامت امام موافقت نکرد و همه عاشقان نگران بودند که امام به کجا می‌رود و چرا یک میلیارد مسلمان آنچنان وابسته و خودفروخته‌اند که قدرت پناه دادن به یک رهبر اسلامی را ندارند، یکی از علمای عارف و اهل بصیرت و مکاشفه به منزل قبلی امام خدمت آیت‌اللّه پسندیده برادر بزرگ امام آمد و فرمود: «نگران نباشید، آسیبی به آقای خمینی نمیرسد و ایشان وارد ایران شده، حکومت اسلامی تشکیل میدهد و تا سالها آن را شخصا اداره میفرماید و پس از ایشان تا سالها، ایرانیان حکومت اسلامی را تداوم میدهند؛ آنگاه حضرت مهدی ظهور خواهند کرد». (فصلنامه مشرق موعود، ش 8 ،سرمقاله)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان