دانلود و خرید کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی پلور مازوکا ترجمه مرتضی چرخ‌زرین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی اثر پلور مازوکا

کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی

معرفی کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی

کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی، راه‌های ساده برای نوآوری در رویکرد بازاریابی شما است. این کتاب نوشتهٔ پلور مازورکا و کارولینا سیکورسکا با ترجمهٔ مرتضی چرخ‌زرین در انتشارات برآیند چاپ شده است. راهنمای بازاریابی محتوایی در خصوص بازاریابی محتوایی اطلاعات کاربردی و مفیدی ارائه می‌دهد. بازاریابی محتوایی هنوز در بسیاری از کشورها رویکرد جدیدی در بازاریابی است. ابزار بسیار قدرتمندی که در کمال تعجب بسیار کم از آن استفاده می‌شود. بازاریابی محتوایی شیوۀ مؤثری برای دسترسی به مشتریان احتمالی ارائه می‌کند. بسیاری از افراد می‌توانند بدون آموزش‌های گسترده، آن را درک و استفاده کنند. متأسفانه، شرکت‌ها اغلب این نوع استراتژی را از جهتی خطرناک می‌دانند: از این می‌ترسند که اطلاعات ارزشمند خود را در اختیار دیگران قرار دهند بدون این‌که مطمئن باشند در ازای آن چیزی دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها صرفاً به روش‌های سنتی بازاریابی اتکا می‌کنند.

دربارهٔ کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی

بسیاری از کارمندان هنوز برای بازاریابی مدرن آمادگی ندارند؛ این کتاب قصد دارد روش‌های نوآورانه و راه‌حل‌های بازاریابی محتوایی را براساس مدل‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند، ارائه کند تا بنگاه‌های کوچک و متوسط با استفاده از آن‌ها بتوانند سطح عملکرد و نوآوری خود را افزایش دهند.

در حال حاضر بنابر یافته‌های تحقیق یا بهترین شیوه‌های در صنعت بازاریابی، فقدان مجموعه‌ای از اصول اثبات‌شدۀ مؤثر در بازاریابی محتوایی احساس می‌شود؛ هنوز هیچ بازار نظام‌یافته‌ای برای خدمات بازاریابی محتوایی وجود ندارد. شرکت‌ها و پورتال‌های بازاریابیِ فعّال عموماً هدف‌شان استراتژی‌های بازاریابی استاندارد و اثبات‌شده است؛ تکنیک یا تجربه یا مدل‌های کسب‌وکار عملی برای بازاریابی ارائه نمی‌کنند.

تحولات اخیر در زمینۀ پخش آنلاین و مطالب آموزشی تعاملی، استفاده از روش بازاریابی محتوایی به‌شکل‌های بسیار پویا و پیچیده را امکان‌پذیر می‌کند. بنابراین، متخصصان بازاریابی، کارفرمایان و بنگاه‌های کوچک و متوسط و کارمندان آن‌ها باید قبل از شروع هرگونه فعالیت تجاری استراتژی بازاریابی محتوایی خود را بادقت بررسی کنند.

کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای فعالین حوزهٔ بازاریابی مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب راهنمای بازاریابی محتوایی

تعریف بازاریابی محتوایی به دیدگاه و پیشینهٔ نویسنده نیز بستگی دارد؛ اما قوانین بازاریابی محتوایی خوب و اصول و استراتژی‌های ضروری در بیشتر اوقات بسیار به هم شبیه هستند.

یکی از شباهت‌های اصلیِ تمام شیوه‌های مختلف بازاریابی محتوایی این است که تجربه و نیازهای مشتری، اولویت‌ها و مسائل افراد و به‌اصطلاح مخاطبانِ هدف در محوریت قرار دارد.

استفادهٔ اصولی از محتوای خوب، مثل یک رشته در تمام فعالیت‌های بازاریابی امتداد می‌یابد. محتوای مفید در همه‌جا ضروری است؛ بنابراین استفادهٔ هوشمندانه از آن نیز بسیار مهم است.

بازاریابی محتوایی بازاریابی به‌شیوهٔ روایتگری است که اطلاعات مفید را، زمانی که مشتری به دریافت آن علاقه دارد، به‌روشی جالب و نه «به روش فروشندگان»۵۵ در اختیار او قرار می‌دهد. با این روش، اطلاعات مفید از آشفتگی‌های تبلیغاتی که مصرف‌کنندگان نادیده می‌گیرند یا با تردید به آن‌ها می‌نگرند، عبور می‌کند و مشتری‌های احتمالی را به‌آرامی ترغیب و به خریداران و عموم مردم کمک می‌کند.

حتی اگر بازاریابی محتوایی نوآوری بدیعی در حرفهٔ بازاریابی به نظر برسد، در عمل صرفاً تکنیک جدیدی برای انتقال همان اطلاعاتی است که مصرف‌کنندگان همواره می‌خواسته‌اند دربارهٔ محصولات و خدمات داشته باشند. قدرت و تأثیرگذاری این روش با ظهور پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی امروزی و دیگر وسیله‌ها به‌شکل فزاینده‌ای بهبود یافته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان