دانلود و خرید کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی مهتاب حبیب‌نژاد تپه‌باشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی اثر مهتاب حبیب‌نژاد تپه‌باشی

کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی

معرفی کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی

کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی نوشته مهتاب حبیب‌نژاد تپه‌باشی و امیرحسین محمدداودی است.  کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی یکی از آثار تخصصی انتشارات راز نهان در زمینه مدیریت کسب و کار است. 

درباره کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی

سازمان‌های دولتی، بخش وسیعی از سازمان‌های هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهند و مهم‌ترین ابزار دولت‌ها در جهت ارائه خدمات عمومی به جامعه هستند. با وجود شباهت‌هایی که این سازمان‌ها با دیگر سازمان‌ها (بخش خصوصی و غیرانتفاعی) دارند، از تفاوت‌های قابل توجهی نیز نسبت به آن‌ها دارند. 

از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی شاهد تحولاتی در بخش دولتی کشورها بوده‌ایم؛ به‌گونه‌ای که ساختار سلسله مراتبی و بوروکراتیک اداره دولتی که در اکثر سال‌های قرن بیستم حالت مسلط را داشت، در حال تبدیل به نوعی مدیریت دولتی قابل انعطاف و کارآمد است. این تغییر و تبدیل یک تجدیدنظر ساده و یک جزیی در مدیریت نیست، بلکه تغییری همه جانبه است که پارادایم جدیدی تحت عنوان «مدیریت کارآفرینانه» آن را حمایت می‌کند. اگر سازمان‌های دولتی خواهان این هستند تا در بازارهایی که امکان موفقیت وجود دارد، حضور داشته باشند و واحدها و هم‌چنین بوروکرات‌ها را به کارآفرینان مبدل سازند، توسعه کارآفرینی درون سازمانی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. سازمان‌های امروزی به افرادی نیازمندند که تمایل دارند با هنجارهای موجود هماوردی نمایند و برای آن‌ها قابل قبول نباشد که فعالیت‌ها به روشی همیشگی انجام شوند، و هم‌چنین افرادی باشند که مسئولیت اقداماتشان را بپذیرند. از طرفی، در دنیای پر رقابت کنونی، سازمان‌ها پیوسته در جستجوی شیوه‌های جدیدی برای حداکثر کردن عملکرد و تلاش کارکنان‌شان هستند. 

با وجود افزایش استفاده از تکنولوژی اطلاعات، باز هم در عملکرد کارآیی سازمان شکاف وجود دارد. اکنون قویا این اعتقاد وجود دارد که عملکرد کارآیی سازمان تا حدود زیادی به تلاش کارکنان که فراتر از الزامات تعریف شده، نقش است بستگی دارد. در سال‌های اخیر توسعه تکنولوژی‌های جدید و رشد فزآینده جهانی اقتصاد منجر به رقابت فزآینده و تغییرات سریع در ماهیت کار سازمان‌ها و کارکنان‌شان شده است. در نتیجه این تغییرات و برای آماده شدن برای تغییرات آینده فشار قابل ملاحظه فزاینده‌ای بر کارکنان برای پذیرفتن مسئولیت برنامه‌ریزی ارتقای شغلی، آموزش و حقوق و مزایا وارد می‌آید. هم‌چنین سازمان‌ها به منظور رقابت در صحنه جهانی، ارضای نیازها و انتظارات مشتریان و سازگاری با ماهیت در حال تغییر شغل، تمایل دارند و در تلاشند تا کارکنانی انتخاب کنند که فراتر از وظیفه و نقش تعیین شده در شرح شغل‌شان عمل کنند. این موضوعی بدیهی در ادبیات مدیریت است که سازمان‌ها به کارکنانی نیازمندند که تمایل دارند از الزامات و تکالیف شغلی رسمی خود، پا را فراتر بگذارند. اقدام فراتر از تکالیف شغلی به «رفتار شهروندی سازمانی » اشاره دارد که در سال‌های اخیر توجه زیادی پژوهشگران را به خود معطوف داشته است.

این کتاب سعی دارد به مدیران کمک کند تا بتوانند کارمندان خود را شهروندی سازمانی تربیت کنند. افرادی که می‌توانند باعث پیشرفت کار شوند و مجموعه را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

خواندن کتاب پیش درآمدی بر تربیت شهروند سازمانی در دستگاه های دولتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان